10 Reacties

2 maanden geleden

Als het je echt heel erg beperkt dan zou ik misschien toch overwegen om tijdelijk te stoppen met werken. Bijv beginnen met werken vanaf het 2de trimester. Meestal hoor je dat dan alle vervelende kwaaltjes weg zijn..

2 maanden geleden

Ik moet gelukkig niet overgeven. Maar ik voel me wel heel slecht. Veel duizelig en misselijk en enorm moe. Ik kan ook bijna niet voor ons zoontje zorgen.ik heb ervoor gekozen om mijzelf ziek te melden

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Ik moet gelukkig niet overgeven. Maar ik voel me wel heel slecht. Veel duiz ...
Ik ben niet duizelig maar wel heel erg moe en extreem misselijk.. Ik wil erg graag blijven werken maar als dat betekend dat ik op mijn vrije dagen niet voor mijn zoontje van 14 maanden kan zorgen dan is het het me niet waard om mijn grenzen zo op te zoeken wat werk betreft… Mag ik vragen hoever jij nu bent ?

2 maanden geleden

Reactie op MDxx

Ik ben niet duizelig maar wel heel erg moe en extreem misselijk.. Ik wil e ...
Ja, precies. Kies voor jezelf. Ik ben nu ongeveer 7 weken en sta al 3 weken ziekgemeld

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Ja, precies. Kies voor jezelf. Ik ben nu ongeveer 7 weken en sta al 3 weken ...
Ja ik ook 7 weken, en sta al 4 weken ziekgemeld. Samen afgesproken dat we in het tweede trimester kijken hoe het dan gaat maar voor nu even uitrusten.

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Ja, precies. Kies voor jezelf. Ik ben nu ongeveer 7 weken en sta al 3 weken ...
Ik hoop voor jou dat je je snel wat beter gaat voelen! Ga inderdaad maar voor mezelf kiezen denk ik, vorige zwangerschap meerdere keren in het ziekenhuis gelegen en dat wil ik nu echt proberen te voorkomen..

2 maanden geleden

Reactie op Ayahx

Ja ik ook 7 weken, en sta al 4 weken ziekgemeld. Samen afgesproken dat we i ...
Oh jeetje.. sterkte! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

2 maanden geleden

Voor de misselijkheid kun je wel al Suprimal proberen. Verder gaat het echt wel beter worden qua vermoeidheid over een paar weken. Kies zeker voor jezelf, meld je lekker ziek om op kracht te komen.

2 maanden geleden

Reactie op Prax

Voor de misselijkheid kun je wel al Suprimal proberen. Verder gaat het echt ...
Ik gebruik momenteel 3dd suprimal, de verloskundige zegt dat het even tijd nodig heeft om te werken maar op dit moment merk ik nog weinig verschil.. verder heb ik van die sea bands gekocht, dit verlicht wel iets maar helaas niet genoeg.. Moet er denk ik toch aan geloven en mezelf ziek gaan melden.. Het voelt een beetje als falen ookal weet ik dat het beter is om een stap terug te doen

2 maanden geleden

Reactie op MDxx

Ik gebruik momenteel 3dd suprimal, de verloskundige zegt dat het even tijd ...
Je kan ook de huisarts vragen om sterkere medicatie. Er is meer dan suprimal.. sterkte