11 Reacties

13 dagen geleden

Hee! Ik heb er ook 1 en ben van plan hem 3 maanden voor de bevalling uit te doen zodat hij nog goed kan helen. Ik wil graag borstvoeding geven en las dat je hem dan steeds in en uit moet doen.. dus het kan zeker wel! ☺️

13 dagen geleden

Ik heb hem bij m’n eerste zoontje gehouden en telkens bij het voeden uitgedaan. Bij de 2e ook maar was het echt een gehannes en is ie dicht gegaan binnen 2/3 nachten.

13 dagen geleden

Ik wilde de mijne ook laten zitten, maar heb ‘m er vorige week toch uitgehaald. Ben ook van plan borstvoeding te geven en wil dat niet bezig hoeven zijn met die piercing 😊

13 dagen geleden

Ik zit idd met zelfde, heb ze ook en wil ze ook graag laten zitten

13 dagen geleden

Reactie op nurse89

Ik heb hem bij m’n eerste zoontje gehouden en telkens bij het voeden uitged ...
Maar het is dus wel mogelijk om ze uit te doen tijdens het voeden. Heeft het nog ‘speciale’ verzorging nodig met schoonmaken of iets dergelijks?

13 dagen geleden

Reactie op Maan14

Ik wilde de mijne ook laten zitten, maar heb ‘m er vorige week toch uitgeha ...
Ik wil graag combi voeden, dus ben opzoek naar de beste oplossing hiervoor.

13 dagen geleden

Reactie op MelissaSoraya

Ik wil graag combi voeden, dus ben opzoek naar de beste oplossing hiervoor. ...
Mogelijk om de dag je piercings om en om verwijderen?

13 dagen geleden

Hier hetzelfde dilemma!! Ben ik trouwens de enigste die er echt last van had tijdens het eerste trimester toen mijn borsten nog super gevoelig waren? 🙈

13 dagen geleden

Reactie op Maan14

Mogelijk om de dag je piercings om en om verwijderen?
Dat is misschien ook wel een goeie optie!

13 dagen geleden

Reactie op rchltaa

Hier hetzelfde dilemma!! Ben ik trouwens de enigste die er echt last van ha ...
Ik heb gelukkig geen last van m’n piercings, maar vooral van gevoelige borsten en tepelhof

10 dagen geleden

Reactie op Maan14

Mogelijk om de dag je piercings om en om verwijderen?
Ik heb dat na mjjn tweede bevalling gedaan maar kreeg hem er opeens niet meer in haha