14 Reacties

20 dagen geleden

Ik heb hem morgen, super spannend! Ik heb gevraagd of ze bloedprikken als laatste kunnen doen want ik raak altijd in paniek met huilen en hyperventileren馃槄 Veel succes!

20 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ik heb hem morgen, super spannend! Ik heb gevraagd of ze bloedprikken als l ...
Oooh dat is ook niet prettig. Het overviel mij de vorige keer, schijnbaar had ik mezelf toch druk zitten maken dus mijn lampje ging ineens uit馃槄. Succes morgen!

20 dagen geleden

Ga je met of zonder nevenbevindingen doen?

20 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ga je met of zonder nevenbevindingen doen?
Wij doen met nevenbevindingen. Dit kan onrust geven natuurlijk maar we willen gewoon graag alles weten.

20 dagen geleden

Reactie op Charissa90

Wij doen met nevenbevindingen. Dit kan onrust geven natuurlijk maar we will ...
Ja dat dacht ik in 1e instantie ook maar begin een beetje te twijfelen馃 Soms komt er iets uit aan de placenta bv uit wat verder eigenlijk geen invloed heeft

20 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ja dat dacht ik in 1e instantie ook maar begin een beetje te twijfelen馃 So ...
Het is ook een lastige afweging hoor. Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt in deze situaties denk ik.

20 dagen geleden

En hoe was het?馃榿

20 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

En hoe was het?馃榿
Heel mooi! Alles zag er goed uit en het bloedprikken viel mee. Ik gaf gelijk aan dat ik het lastig vond en ze hebben mij in de stoel laten liggen. Ze prikte direct goed en het was gelukkig zo voorbij. Hoe laat moet je morgen?

20 dagen geleden

Reactie op Charissa90

Heel mooi! Alles zag er goed uit en het bloedprikken viel mee. Ik gaf gelij ...
Ahh wat fijn om te horen馃グ wat een mooie echo! Hoe ver ben je nu? Ik mag gelukkig gelijk om 8.30 uur馃榿

20 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ahh wat fijn om te horen馃グ wat een mooie echo! Hoe ver ben je nu? Ik mag g ...
11+4 ik ben 19 april uitgerekend. Oh dat is fijn dan hoef je niet zo lang tegen dat bloed prikken aan te kijken. Geniet er vooral van morgen, het blijft mooi om te zien.

19 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ahh wat fijn om te horen馃グ wat een mooie echo! Hoe ver ben je nu? Ik mag g ...
En? Hoe is het gegaan?

19 dagen geleden

Reactie op Charissa90

En? Hoe is het gegaan?
Echo was goed! Hij lag niet helemaal goed dus kon niet goed meeten maar ben 2 dagen achteruit gezet naar 10+3, 29 april. Voor bloedprikken hebben ze me doorverwezen naar het ziekenhuis om de nipt+ andere bloed controle in 1x te doen (doen ze normaal in 2x) dus dat was wel fijn. Geen pretje maar heb het overleefd馃槆

19 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Echo was goed! Hij lag niet helemaal goed dus kon niet goed meeten maar ben ...
Oh wat fijn dat alles verder wel goed is! Tsja soms liggen ze een beetje eigenwijs馃ぃ. Bij mij hebben ze gisteren bij de star geprikt dus ook alles in 茅茅n keer. Bloed prikken doet niemand voor zijn lol denk ik. Je bent 10 dagen later uitgerekend dan ik, wat leuk馃槉.