23 Reacties

één maand geleden

Dit komt best vaak voor. Het is allemaal nog zo klein en de metingen kunnen dan best afwijken. De ene keer kan je een week teruggezet worden terwijl je de volgende keer weer een week vooruit wordt gezet. Je termijnecho is vaak kloppend :)

één maand geleden

Dat had ik ook, 1 week minder ver dan ik zelf dacht

één maand geleden

Ja, heb ik ook gehad. Ik bleek met de eerste echo 7 weken te zijn terwijl ik zelf 8 weken dacht. Met de termijnecho weer iets vooruit gezet, waardoor het uiteindelijk maar 3 dagen scheelt met mijn eerste eigen berekening.

één maand geleden

Ik ben 5 dagen terug gezet bij de 1e echo. Volgens mijn berekeningen was ik 7,5, maar tijdens de eerste echo bleek ik 7 weken precies te zijn

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap 5 dagen terug uit gezet, uiteindelijk ook nog met bijna 41 weken geboren dus voor mijn gevoel 2 weken extra zwangerschap cadeau gekregen! 😂 Vandaag 3 dagen terug gezet bij een pretecho. Maandag officiële termijn dus ben benieuwd!

één maand geleden

Ik ben ook ruim een week teruggezet.

één maand geleden

Mijn dochter is vorige week 5 dagen vooruit gezet ipv 10 weken, 10 weken en 5 dagen. Ze heeft de 18e haar termijn echo, ze is dan 12.3 weken. Ze woont in Zwitserland.

één maand geleden

Ik ben eerst een week teruggezet en toen een week later weer 4 dagen vooruit.. nu dinsdag termijnecho dus ben benieuwd 😅

één maand geleden

Bij mijn dochter werd ik 3 dagen vooruit gezet. Zoon was precies gelijk. Deze keer nog geen termijnecho gehad maar bij de vitaliteitsecho een dagje erbij gekregen.

één maand geleden

Iemand ook een makkelijke uitleg over hoe het precies zit als je bijvoorbeeld achteruit wordt gezet? Was je ovulatie of bevruchting ofzo dan eerder of later dan verwacht?

één maand geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Iemand ook een makkelijke uitleg over hoe het precies zit als je bijvoorbee ...
Bij mijn dochter is waarschijnlijk een kortere cyclus de reden dat ze vooruit is gezet ipv 26 dagen, 21 dagen.

één maand geleden

Hier 1 week en 1 dag terug gezet bij de vitaliteitsecho. Zelf dacht ik 7+2 te zijn maar terug gezet naar 6+1. 😅 Kan komen door latere ovulatie/innesteling. 27 september de termijnecho, benieuwd hoe ver ik dan 'officieel' ben haha. 🤭

één maand geleden

Ik ben 1 dag teruggezet.

één maand geleden

Ben 1 dag vooruit gezet, maar ik wist ook wanneer mij eisprong was. Tenminste, dat die óf vrijdag óf zaterdag was, dus had ook speling van 1 dagje :)

één maand geleden

Ik was ook bij mijn eerste echo 7 dagen teruggezet, bij mijn volgende echo kunnen ze een betere schatting maken zeiden ze 😊

één maand geleden

Bij de eerste echo 3 dagen terug, bij de tweede echo 7 dagen vooruit. Ik ga maar gewoon uit van mijn eigen berekening tot de termijnecho iets anders aangeeft.

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap werd ik 10 dagen teruggezet. Dit was achteraf gezien eerste teken van miskraam Tweede zwangerschap exact Nu derde zwangerschap 3 dagen terug gezet omdat ik berekend heb obv laatste menstruatie maar deze was niet regelmatig

één maand geleden

Hoihoi ik ben ook een week terug gezet. Vandaag 9 weken in plaats van 10 weken

één maand geleden

Ik ben een weekje vooruit gezet. Baby was bijna 15 mm in plaats van 6? Dus 8 weken ipv 7. Volgende echo kunnen ze het echt pas echt goed zien hoe ver je bent.

één maand geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap 9 dagen teruggezet en nu 3 dagen. Het is allemaal nog zo klein dus echt millimeter werk haha. Volgende week termijnecho dus ben benieuwd!