12 Reacties

één maand geleden

Ik heb 3 testen gedaan, 2 van de action voor de zekerheid dat het echt was. Toen hebben we er eentje van Clearblue gehaald om te kijken hoelang ik al zwanger ben. Alle 3 waren niet met ochtend urine omdat ik niet wilde wachten tot de volgende dag.

één maand geleden

ik heb elke week testen gedaan tot de eerste echo en waarom omdat ik gewoon heel erg bang was dat ik een miskraam kreeg

één maand geleden

Ik heb denk ik 10 testen gedaan, doordat ik zo onzeker was omdat ik niks voelde. Nu 7 weken en zwaar beroerd, dus qua dat voel ik me heel erg zwanger.

één maand geleden

Had een doosje easy@home, dus dan test je misschien ook sneller en meer. Heb vanaf 12 dpo misschien wel 15 testen gedaan om te kijken of ze oplopen. Vanochtend op weken indicator 3+ dus nu stop ik met testen 🍀

één maand geleden

Ik heb 4 testen gedaan, de eerste 2 waren negatief (het was te vroeg maar ik was al ffing misselijk) en de volgende was positief en omdat ik er nog 1 over had, heb ik er een paar dagen later nog 1 gedaan🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik heb er 2 gedaan, 1 normale van de Etos en toen een clearblue om te weten hoelang het is. Beiden met ochtend urine.

één maand geleden

Ik persoonlijk heb er ook meerdere gedaan puur omdat ik hiervoor 2 miskramen gehad heb. Bij mijn eerste dochtertje heb ik ook maar 1 test gedaan.

één maand geleden

Bij m’n eerste twee zwangerschappen ook maar 1 test gedaan. Nu bij de derde wel echt veel, ben de tel kwijt. Maar dat komt door een eerdere miskraam. Denk dat dat de grootste verklaring is voor de vele testen.

één maand geleden

Wij hebben er drie gedaan. Eén van de action, toen die positief was, wilde ik ook een CB doen. Een week later nog een van de action, omdat ik hier van alles lees over oplopende testen. Maar we hebben afgesproken niet meer te testen. Zolang ik niet bloed, gaan we er vanuit dat alles gaat

één maand geleden

Tot de knaller

één maand geleden

Ik heb 3 testen gedaan. De eerste was heeeeel licht positief, ik twijfelde of ik nou super licht een lijntje zag of dat ik mezelf voor de gek hield. Diezelfde dag nog een test gedaan van CB die was duidelijker positief. Later nog een keer, puur omdat ik die nog had liggen. Eerste test was zo’n duo verpakking. Ik ben zelf ook van mening om na een positieve test te stoppen. Als het misgaat doe je daar hoogstwaarschijnlijk toch niets tegen en als het niet oploopt zoals verwacht, maak je jezelf onnodig druk.

één maand geleden

Heb eerste week dagelijks getest om te kijken of het lijntje opliep. Verder heb ik van de week nog 1 clearblue gedaan om te kijken of de 3+ er was. Maar je hoeft niet meer te testen. Toen ik een miskraam kreeg, had ik dikke knaltesten, dus dat geeft een valse zekerheid. De enige manier om zeker te weten dat de zwangerschap in tact is, is een echo, en niet 58 zwangerschapstesten. Lekker niet meer testen!