12 Reacties

2 maanden geleden

CB

2 maanden geleden

Niemand ?馃槆

2 maanden geleden

Kan het zo moeilijker zien, maar geloof dat hcg elke zoveel uur verdubbelt en je zit nog voor je NOD. Ik ken het; ik wilde ook steeds veel testen voor zekerheid, maar maakte me zooo onzeker uiteindelijk. Ik zou misschien nu even 2 dagen wachten en donderdag weer testen tot je echt overtijd bent, zodat je hcg dan hopelijk meer is en de test donkerder is?

2 maanden geleden

Dat deden mijn testen ook niet. Ineens negatief en paar dagen later bloedverlies en helaas klaar.

2 maanden geleden

Kan ook een biochemische zwangerschap zijn. Dat had ik de eerste keer ook. De digitale test gaf 1-2 weken aan, maar mijn hcg was v茅茅l te laag. Enkele dagen later kreeg ik een bloeding. Hopelijk blijft het bij jou wel groeien馃グ鉂わ笍

2 maanden geleden

Ik had dit vorige maand ook. Mijn testen liepen totaal niet op en toen mijn menstruatie gekregen. Normaal gesproken zou je nu naar je nod een duidelijkere streep moeten hebben

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie berichten dames. Ik zelf had niet goed gerekend ik ben net 1 dag over tijd en de testen blijven mooi oplopen ik was te vroeg met testen. 鉂わ笍馃┓馃馃┑

2 maanden geleden

Helaas het toch verloren猸愶笍馃槶

2 maanden geleden

Sterkte!!

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Helaas het toch verloren猸愶笍馃槶
Ohnee wat super rot. Heel veel sterkte 馃槝

2 maanden geleden

Reactie op Leoniee123

Sterkte!!
Dank je wel 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Ractac

Ohnee wat super rot. Heel veel sterkte 馃槝
Dankjewel 鉂わ笍