54 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Wauwww wat mooi!
het is echt super bijzonder! En alles komt goed hoe jong je ook bent en hoe de situatie ook zal zijn. Het is het mooiste ooit. hoe voel je je?

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmm712

het is echt super bijzonder! En alles komt goed hoe jong je ook bent en hoe ...
Ja ik voel me goed maar wel wat stress en jij? Mijn situatie is nu minder aangezien mijn ouders mijn beslissing om het te houden niet ‘supporten’ en ik er eigenlijk alleen voor sta en dan laten ze ook merken dus de sfeer thuis is niet al te positief en dat vind ik wel jammer. Vandaar dat ik nu aan het kijken ben voor een eigen plekje omdat ze me eruit willen hebben en er niks mee te maken willen hebben. Alles is zooo duur zeg

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Ja ik voel me goed maar wel wat stress en jij? Mijn situatie is nu minder a ...
wat erg zeg voor je😢 als je een luisterd oor of advies wilt mag je me altijd een berichtje sturen! Bij mijn oudste was de situatie ook niet makkelijk maar zo blij geweest dat ik deze keuze heb gemaakt. Het gaat het allemaal waard zijn echt waar. Ik ben nu vooral echt misselijk de hele dag😂😅

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmm712

wat erg zeg voor je😢 als je een luisterd oor of advies wilt mag je me alti ...
Heel lief dankjewel!💞 Oeii misselijkheid… Ik had dat voor 2 dagen vorige week en ineens was het weg hahahha

2 maanden geleden

Hey ik sluit me er bij aan 19 jaar een eerste kindje ❤️

2 maanden geleden

Hai hai mama van 22 kleintje van bijna 2 en nu zwanger van de tweede 3 september eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Ja ik voel me goed maar wel wat stress en jij? Mijn situatie is nu minder a ...
Als je wilt praten bericht me

2 maanden geleden

Reactie op privek

Hey ik sluit me er bij aan 19 jaar een eerste kindje ❤️
Hey welkom💞💞 hoever ben je?

2 maanden geleden

Reactie op chelseadylan

Hai hai mama van 22 kleintje van bijna 2 en nu zwanger van de tweede 3 sept ...
Hoii, heel leuk! Hoever ben je?💕

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Ja ik voel me goed maar wel wat stress en jij? Mijn situatie is nu minder a ...
Jeetje dat vind ik wel heftig, dat je ouders zeggen dat ze er niks mee te maken willen hebben. Ik snap wel dat je als ouder schrikt als je 19 jarige nog thuis wonende dochter ineens zwanger is, zeker als ze niet financieel onafhankelijk van je is met een eigen woning etc. Maar je zou je dochter wel moeten supporten in haar keuze om het te houden, een abortus kun je nooit opleggen. Vind dat heel verdrietig. Ze weten pas sinds kort dat je zwanger bent, denk je dat hun keuze nog kan veranderen als de boosheid zakt ? Of zijn ze heel serieus in hun plan dat je uit de woning moet ? In dat geval kan je misschien met de huisarts bespreken of er instanties zijn die je kunnen ondersteunen in het zoeken naar een woonruimte, via de gemeente bvb. Als je niet veel verdient en geen partner hebt om de woonlasten mee te delen is het enorm lastig. Ik weet natuurlijk niet of je een partner hebt die jou kan ondersteunen maar hopelijk is dit zo.

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Hey welkom💞💞 hoever ben je?
Ik ben nu 3 weken en 2 dagen ❤️🦋

2 maanden geleden

Reactie op privek

Ik ben nu 3 weken en 2 dagen ❤️🦋
Uhm blijkbaar 3 weken en 5 dagen haha ❤️🦋

2 maanden geleden

Ik ook maar niet heel veel bloedverlies gegad

2 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

Jeetje dat vind ik wel heftig, dat je ouders zeggen dat ze er niks mee te m ...
Ik hoop indd dat ze bijdraaien maar 90% kans dat ze het menen. De vader van mijn kindje is tijdelijk niet in beeld ivm persoonlijke problemen waar ik uiteraard vanaf weet. Zodra dat allemaal is opgelost en hij er klaar voor is wilt hij wel in beeld zijn dus dat vind ik fijn

2 maanden geleden

Reactie op privek

Uhm blijkbaar 3 weken en 5 dagen haha ❤️🦋
Oehh heeel leuk!!

2 maanden geleden

Dag allemaal, ik ben ook geen tiener meer haha maar 22 en na 2 jaar proberen zwanger van m’n eerste. Vandaag 7+1

2 maanden geleden

Hey op mijn 19e mijn eerste gehad, nu bijna 21 en in verwachting van mijn tweede ☘️❤️❤️🥺

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

Dag allemaal, ik ben ook geen tiener meer haha maar 22 en na 2 jaar probere ...
Wat leuk! Gefeliciteerd💞

2 maanden geleden

Reactie op Angel2051062

Hey op mijn 19e mijn eerste gehad, nu bijna 21 en in verwachting van mijn t ...
Heel leukkk gefeliciii💕

2 maanden geleden

Geen tiener maar wel 22 dus scheelt opzich niet zo heel veel:) ben zelf 5 weken nu