54 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Ja ik voel me goed maar wel wat stress en jij? Mijn situatie is nu minder a ...
Hey desnoods wat je zou kunnen doen als je er echt uit moet is tijdelijke huur/antikraak. Ik en mijn vriend gaan dat ook doen en zo valt de prijs mee (meestal onder €400) en kunnen we doorsparen om iets te kopen. Wij willen liever samen zijn en hebben niet genoeg om nu te kopen aangezien dat ook echt niet te doen is bijna maar beste optie vinden wij dus tijdelijke huur. Als je bij een goede gemeenschap ook zit ervan krijg je ruim op tijd te weten of je weg moet (als dat gebeurd sommigen wonen jaren erin) en meestal krijg je hulp om iets nieuws te vinden! :)))

2 maanden geleden

Reactie op Gabriela.vandersteen

Hey desnoods wat je zou kunnen doen als je er echt uit moet is tijdelijke h ...
Ohh ja antikraak is een goeie dankjewel!!

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Ohh ja antikraak is een goeie dankjewel!!
Ik heb dit zelf een tijdje gedaan maar check het even want waar ik toen bij huurde daar mocht je dit niet doen als je kinderen bij je woonde..

2 maanden geleden

Soms zijn er wel specifieke organisaties voor mama’s met dergelijke problemen rondom wonen etc. Je kan evt ook kijken of je bij maatschappelijk werk terecht kan. Evt urgentie aanvragen bij de gemeente? Ze zijn daar strikt op maar niet geschoten is altijd mis. Succes!

2 maanden geleden

Reactie op Suus399

Soms zijn er wel specifieke organisaties voor mama’s met dergelijke problem ...
Dankjewel!

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Ja ik voel me goed maar wel wat stress en jij? Mijn situatie is nu minder a ...
Hoi! Ik ben allang geen tiener meer (38), maar heb mijn dochter gekregen toen ik net 19 was. Ik las je verhaal en het raakte me, want mijn verhaal komt overeen met die van jou. Ik heb mijn zwangerschap en daarna alles alleen gedaan met mijn dochter, 2x in een blijf van mijn lijfhuis en via daar een eigen huisje gekregen. Het was zwaar, maar mijn dochter is inmiddels bijna 20 en mijn allerbeste vriendin. We zijn samen opgegroeid en hebben tot 2016 alles samen gedaan, toen kwam haar broertje. Helaas was "vader" daarna spoorloos, dus hebben we alles met z'n 3en gedaan. We zijn sterker dan ooit! Nu getrouwd met de allerliefste man en is er weer een wondertje op komst. Ik hoop dat mijn verhaal je een beetje laat zien dat je je er echt wel doorheen gaat slaan 💪💪 ik hoop ook dat je ondanks de stress eromheen geniet van je zwangerschap, het is het mooiste cadeau ever! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Hoi! Ik ben allang geen tiener meer (38), maar heb mijn dochter gekregen to ...
Wat een mooi verhaal! Heel blij voor jullie dat het indd goed is gekomen en heel leuk dat er nog een kleine aankomt!❤️ Dankjewel voor je verhaal, geeft me hoop❤️❤️

2 maanden geleden

17 en 6 + 2 weke zwanger! in november word ik 18!

2 maanden geleden

Reactie op Celizavdmdb

17 en 6 + 2 weke zwanger! in november word ik 18!
Ahh wat leuk💖💖

2 maanden geleden

Ik ben helemaaal kapot ik doe stage als kok ik kan niet meer ugh en ik moet nog lang door vanwege me uitkering 😩

2 maanden geleden

hoii ik ben 17 jaar ik ben 6 weken en 6 dagen zwanger ook eerste keer 2 september heb ik me eerste echo. super zenuwachtig!

2 maanden geleden

Reactie op Celizavdmdb

17 en 6 + 2 weke zwanger! in november word ik 18!
ik ben ook 17. 6 + 6 weken zwanger en word ook 18 in november

2 maanden geleden

Reactie op danielle200611

hoii ik ben 17 jaar ik ben 6 weken en 6 dagen zwanger ook eerste keer 2 se ...
Leukkk

2 maanden geleden

Hoihoi! Ik ben 18 en 5 weken nu :) Hoop dat ik hier ook wat tienermoeder ontmoet :))