16 Reacties

2 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik een “hele langdurige blaasontsteking”. Nu drink ik eigenlijk nooit meer dus ik zeg nu gewoon dat ik geen zin in drank heb😬

2 maanden geleden

Ik had laatste van een fles alcohol vrije wijn de etiket eraf laten weken. Zo dachten mensen dat ik gewoon wijn zat te drinken. Wordt wel lastiger als er meer mensen wijn drinken want dan proeven ze het gelijk.

2 maanden geleden

Let op dat "alcoholvrije" max 0,5% is en er alleen helemaal geen alcohol in zit waar 0.0% op staat.

2 maanden geleden

Een feestje op locatie kan je 1x zeggen dat je erg last hebt van je maag/niet lekker voelt dus het maar even voorzichtig bij water houdt.. als je meerdere feestjes hebt met dezelfde vrienden is het wat lastiger.. thuis kan je nog een fles alcoholvrije wijn evt overgieten in andere fles en de rest andere wijn schenken en jij maakt die fles nog even op.. 😅

2 maanden geleden

Goede voornemens? Of door een heftig alcoholverhaal van een vriend van de collega van ... vast ook wel een interessante docu over drank en de effecten daarvan die je niet los kan laten Of je doet aan ontgiften Of aan een wedstrijd met iemand wie het langst geen druppel drinkt Verhoogde leverwaarden bij een bloedonderzoek Je moet weer vroeg op Je moet nuchter zijn voor bloefonderzoek oid Etc. En een keer geen zin, of de BOB zijn is ook prima.

2 maanden geleden

Mijn vriendinnen weten dat we het aan het proberen zijn, dat is ook een hele goede reden om alvast niet te drinken.

2 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb 0.0% wijn die ik ga overgieten in “mijn wijn fles” die ik altijd drink.. hoop dat het werkt 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op FantastischeTijgeroog137754

Herkenbaar! Ik heb 0.0% wijn die ik ga overgieten in “mijn wijn fles” die i ...
Haha succes alvast!😂

2 maanden geleden

Reactie op BBeetje

Goede voornemens? Of door een heftig alcoholverhaal van een vriend van de ...
Super! Hier kan ik wel wat mee

2 maanden geleden

Ik ben erachter gekomen dat de dubbelfris (die witte) dezelfde kleur heeft als witte wijn. Ik vulde mijn glas daarmee. Ik was wel thuis dus dat lukte. Wel oppassen dat niemand jouw glas te pakken krijgt haha. Ik vind alcohol vrije wijn namelijk niet te handelen.

2 maanden geleden

Reactie op FantastischeTijgeroog137754

Herkenbaar! Ik heb 0.0% wijn die ik ga overgieten in “mijn wijn fles” die i ...
Succes 😅

2 maanden geleden

Reactie op Macy86

Ik ben erachter gekomen dat de dubbelfris (die witte) dezelfde kleur heeft ...
Haha goeie! Ja dat heb ik ook met alcoholvrije wijn, dan neem ik net zo graag water of fris.🫢

2 maanden geleden

Ik heb in september een bruiloft. Dan heb je een toost met champagne wat uitgedeeld word.. wat moet ik doen zonder het te laten opvallen?!

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe26april

Ik heb in september een bruiloft. Dan heb je een toost met champagne wat ui ...
Toosten, glas aan je mond, geen slok nemen en glas weer wegzetten of geven aan je partner in crime 😎.

2 maanden geleden

Ik kan gelukkig nog zeggen dat ik borstvoeding geef, maar in mijn omgeving vindt ook niemand het raar als je niet wilt drinken, om welke reden dan ook. Je hoeft jezelf niet te verklaren.c

2 maanden geleden

Zeg dat je de dag erop iets belangrijks hebt. Ga met de auto. Iets met een auto.