7 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, Ik drink meer ginger ale, dit helpt tegen misselijkheid. Ik weer niet of dit placebo is, maar het helpt mij wel met eten.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik een paar weken alleen maar hapjes kwark, kale cracottes, druiven en cherrytomaatjes kunnen eten. Ben wel veel afgevallen toen, maar mijn eetlust werd beter in het tweede trimester en die kleine was helemaal ok.

2 maanden geleden

Ik heb hier ook last van, maar heb de afgelopen week mijn weg hierin redelijk gevonden. Ik eet nu in de ochtend 2 geroosterde volkoren boterhammen met smeerkaas en daarbij ongeveer 250ml magere yoghurt. Dat gaat er samen goed in! Tussen de middag maiswafels met paprikasmaak met cottage cheese en kipfilet, gaat ook goed, maar minder lekker. Dus soms pak ik dan ook geroosterd brood. Avondeten vind ik wel wat lastiger, bijv. pasta bolognese of mexicaanse wraps vind ik echt niet lekker, terwijl ik dat eerst wel heel graag at...

2 maanden geleden

Je zou suprimal kunnen slikken, pillen tegen reisziekte, te koop bij de drogist. Vanochtend mee begonnen, of ik heb een goede dag of het werkt top want vandaag nergens last van! Daarnaast drink ik 2 gembershotjes met water aangelegd (‘‘s ochtends en ‘‘s middags) maar ook ginger ale idd, dit is ook erg lekker.

2 maanden geleden

Soep? Fruit?

2 maanden geleden

Dankjewel allen! Fijne tips, ik ga ermee aan de slag:)

2 maanden geleden

Gember schijnt het codewoord te zijn! En verder lees ik in je eetlijst eiwitten dus helemaal oké Voeg wat vitamine toe met wat fruit en groene groente en je komt er wel doorheen.. Ik kan met mijn maagverkleining ook beter koud eten.. warm vlees afgekoeld enzo.. misschien helpt dat?