9 Reacties

2 maanden geleden

Wat bij mij helpt is toch wel echt kleine beetjes blijven eten, want hoe meer honger ik heb, hoe misselijker ik word. Daarnaast probeer ik altijd heel rustig op te staan, dus eerst mn benen naar de zijkant, dan mn lichaam draaien en eerst van liggen naar zitten naar staan ipv liggen naar staan gelijk. Ik hoop dat je wellicht hier iets aan kan hebben en dat t wat beter wordt! 🫶🏻

2 maanden geleden

Reactie op sofiaa98

Wat bij mij helpt is toch wel echt kleine beetjes blijven eten, want hoe me ...
Dankjewel en wat eet je dan bijvoorbeeld? Ik heb vanmiddag wel wat stukjes komkommer gegeten en dat ging wel, maar kan verder niks bedenken

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Dankjewel en wat eet je dan bijvoorbeeld? Ik heb vanmiddag wel wat stukjes ...
Als ik echt goed misselijk ben, dan probeer ik tenminste droge crackers te eten, of een stuk fruit/groente inderdaad. Dat gaat er bij mij het makkelijkste in. Maar t is echt even uitproberen wat wel lukt en wat niet ☺️

2 maanden geleden

Ik had/heb dit beiden ook zo erg. Bij mij hielp het rustig wakker worden ook. Eerst even wat eten op mijn zij en daarna na een kwartier/halfuur opstaan. Daardoor eigenlijk niet meer misselijk of duizelig opgestaan. Plus op advies van de verloskundige reistabletten gaan slikken. Dat helpt ook voor beiden. En ik ben er heel blij mee! Ik kan eindelijk weer wat meer eten, niet gelijk het afkeer gevoel. Ik ben mij hierdoor veel beter gaan voelen. Wie weet ook iets voor jou?

2 maanden geleden

Suprimal, blauw doosje reistabletjes tegen de misselijkheid, hielp mij enorm met de vorige zwangerschap. Op advies van huisarts en verloskundige gekregen toen! Kan je gewon bij je lokale drogist halen, echt een aanrader. Voor de duizeligheid nam ik altijd opkikker drink boullion. Iets zoutigs werkt enorm tegen duizeligheid. Even gaan zitten en hoofd tussen je knieën slokjes boullion tussendoor en ik kon met 5min weer door haha

2 maanden geleden

Je mag zeker niet alle soorten reistabletten, alleen Suprimal!! En het klinkt idioot maar juist eten helpt enorm tegen misselijkheid en ook duizeligheid. Probeer al iets te eten voordat je uit bed opstaat. Zet crackers naast je bed of laat je bedienen als het kan.

2 maanden geleden

Eiwit repen

2 maanden geleden

Hou het wel goed in de gaten, uitdrogen is zo gebeurt wanneer je te weinig drinkt. Ik weet niet of je op de hoogte bent, want ik was dat namelijk niet, maar er is een kans dat als de misselijkheid niet stopt, dat je hg hebt. Denk goed om jezelf en trek op tijd aan de bel ☘️

2 maanden geleden

Ik zat gister randje uitdroging. Huisarts ziekenhuis etc geweest. Heb nu suprimal en als ik dan na mn maaltijden blijf liggen blijft het binnen maar gaat nog niet van harte. Zou het gewoon proberen!