5 Reacties

één maand geleden

De verspakketen van ah of jumbo zijn ideaal. Ook niet heel veel werk en veel variatie. Als er iets over is vries ik het in. Altijd iets gezonds achter de hand. Misschien kun je gezonde versies maken van waar je trek in hebt? Bijv frieten uit de oven of airfryer met een magere burger met beetje saus etc. Of zelf een kapsalon maken met frietjes , kip, sla.

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem met name het avondeten is ellende op het moment. Heb mij nu maar voorgenomen wel iedere dag te koken en al eet ik maar een beetje. Hoe ik het eerst at en lekker kon avondeten lukt dat nu echt niet. Overdag pak ik naast fruit ook tomaat, komkommer en paprika om zo hopelijk voldoende groente binnen te krijgen maar het is echt 360 graden veranderd bij mij 😄

één maand geleden

Dit 'probleem' heb ik dus ook. Ik heb echt alleen maar zin in zo ongezond mogelijk en eerlijk gezegd heb ik hier de laatste tijd wel aan toegegeven. Daarnaast eet ik genoeg fruit op een dag, alleen de groentes kan dus wel beter. Misschien dan toch ook maar meer tomaat en komkommer eten door de dag heen en met tegenzin rauwe paprika. 🤔 Hopen dat de normale eetlust er snel weer is.

één maand geleden

Avondeten is echt een ramp. Ik probeer nu warm te eten tijdens de lunch zodat ik dan mn groenten binnenkrijg. Elke hap bij het avondeten erbij is mooi meegenomen, maar meestal ben ik te misselijk om te eten

één maand geleden

Helaas kun je zwangerschaps diabetes niet voorkomen, Tijdens de zwangerschap reageert je lichaam soms minder goed op insuline door de hormonen. De alvleesklier maakt dan niet genoeg insuline. Daardoor wordt het bloedsuiker te hoog. In mijn 1e zw geen last gehad , in mn 2e zw wel , terwijl ik toen amper iets kon eten en uiteindelijk 15 kilo lichter was aan het einde van de zw.. Wel kun je natuurlijk altijd beter goede en gezonde keuzes maken maar voorkomen helaas niet !