9 Reacties

2 maanden geleden

Er zou op jouw termijn niet veel meer kunnen gebeuren toch? Ik weet dat mijn moeder vroeger bij mijn zusje (op verzoek van haar gynaecoloog) aan het eind een rood wijntje heeft gedronken. Met mijn zusje is het ook goed gekomen

2 maanden geleden

Ik weet het niet heb wel het gevoel dat het kindje weinig beweegt vandaag 😱

2 maanden geleden

Reactie op sultyy68

Ik weet het niet heb wel het gevoel dat het kindje weinig beweegt vandaag � ...
Lijkt me niet dat het kwaad kan Bij gevoel minder leven altijd de verloskundige bellen!!❤️

2 maanden geleden

Kan best zijn dat het niet met de tiramisu temaken heeft. Maar bij minder leven altijd bellen!!

2 maanden geleden

Reactie op sultyy68

Ik weet het niet heb wel het gevoel dat het kindje weinig beweegt vandaag � ...
Je kan je kind op deze termijn toch nog helemaal niet voelen bewegen? Ik denk niet dat het kwaad kan hoor, die ene keer een kleine hoeveelheid alcohol

2 maanden geleden

Reactie op sultyy68

Ik weet het niet heb wel het gevoel dat het kindje weinig beweegt vandaag � ...
Wat rot dat je nu zoveel stress hebt. Ik denk dat dat beetje alcohol verwaarloosbaar is, je kindje is al helemaal af op jouw termijn. Misschien even een uurtje op je linkerzij gaan liggen, dan voel je de bewegingen het best. Altijd bellen bij twijfel hoor! Je bericht staat btw in de topic van april 2025, daarom herkennen sommigen het bewegen niet denk ik. Wij zijn allemaal nog pril zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Shannon1994

Je kan je kind op deze termijn toch nog helemaal niet voelen bewegen? Ik de ...
38+5 staat er in haar verhaal.

2 maanden geleden

Reactie op Feather

38+5 staat er in haar verhaal.
O sorry, niet op gelet omdat die de geboorteclub van april 2025 is haha

2 maanden geleden

Reactie op sultyy68

Ik weet het niet heb wel het gevoel dat het kindje weinig beweegt vandaag � ...
Kan ook zijn dat de kleine zich dan klaar maakt voor de bevalling! Had ik bij de kleine dag voor mijn vliezen braken.