15 Reacties
6 maanden geleden
Eigelijk gewoon altijd! Indien nodig luchtige/weinig kleding aan, zorg voor schaduw in de wagen en wandelen maar :)
6 maanden geleden
Ik wandel ook gewoon elke dag! De hond moet ook uitgelaten worden, dus dan gaat de kleine mee in de kinderwagen :-). Aanvullend vraagje: wat gebruiken jullie om de zon tegen te houden zodat het niet direct op het lichaam van de kleine schijnt? Ik ben daar nog een beetje zoekende in en met de zomerse temperaturen heeft ons zoontje vaak alleen een rompertje aan.
6 maanden geleden
Hier ook dagelijks wandelen. Ik probeer wel een luchtige broek aan te doen, de armen zijn vaak goed bedekt door de kap van de wagen. Verder hebben wij een parasol op de wagen die je alle kanten op kan bewegen zodat je schaduw kan creëren. Ik zorg wel dat ik maar kort loop als het heet is en ik leg haar wat vaker aan.
6 maanden geleden
Reactie op Tam04
Ik wandel ook gewoon elke dag! De hond moet ook uitgelaten worden, dus dan ...
Ik gebruik een parasol! Af en toe switchen van kant, net hoe de zon valt
6 maanden geleden
Reactie op Tam04
Wij gebruiken een uv doek die je vast klikt aan de wagen. Werkt top ! Wij gaan overigens ook gewoon iedere dag naar buiten, ook met dertig graden. Soms alleen in een luiertje, hij ligt wel op wol dat werkt in de zomer ook ademend !
6 maanden geleden
Ik gebruik een dooky en probeer de hete momenten van de dag te vermijden. Dus nooit om 12 of 1 uur bijvoorbeeld gaan wandelen. Vaak dan tussen 10 en 11u
6 maanden geleden
Hier wordt het komend weekend 33-35 graden, dan loop ik midden op de dag niet meer met de kinderwagen & niet met de honden. (Laat ik alleen even op de groenstrook in de straat uit dan) is hier ook weinig schaduw.
We lopen dan heel vroeg op de dag & begin van de avond een grote ronde.
6 maanden geleden
Wij dachten van het weekend even de zee op te zoeken omdat over het algemeen het daar wat koeler is. Helaas was dat dit weekend niet het geval.
We zijn ook gelijk bij een beachclub gaan zitten in de schaduw en hebben een plekje gezocht waar we nog wat wind konden vangen.
Ik merkte dat de kleine het wel zwaar had. Lag op een wollen onderlaken in z’n luier. Heb uiteindelijk met wat water op een hydrofiele doek zijn lichaampje gekoeld wat erg goed werkte bij hem.
Hij heeft t sws vrij snel warm, net als zn moeder 😂.
6 maanden geleden
Ja ik ga gewoon. Niet te warm aankleden, lekker in schaduw lopen en goed blijven voelen hoe je kindje aanvoelt. Onze wagen heeft zonneklep met uv wering dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
6 maanden geleden
Reactie op Tam04
De hond wordt bij ons met dit weer s ochtends en pas s avonds laat uitgelaten. In de tuin mag de hond heel de dag maar asfalt met deze temperaturen is onverantwoord.
25°C is ongeveer de grens voor de hond en dus ook voor de baby 😅
6 maanden geleden
Reactie op WAZI
De hond wordt bij ons met dit weer s ochtends en pas s avonds laat uitgelat ...
Daar gaat mijn hond niet mee akkoord helaas, hij doet zijn behoefte ook niet in de tuin. Maar ik loop dan ook niet op het heetst van de dag en het is alleen een klein rondje in de schaduw en bij het hondenuitlaatveldje. 😉
6 maanden geleden
Ik heb dit ding gekocht. Om inzicht te krijgen hoe warm het is en daarop in te kunnen spelen met kleding. Ik leg hem in de reiswieg en ‘s avonds op de slaapkamer.
Bekijk Hygrometer - Digitale Weerstation - Luchtvochtigheidsmeter - Thermometer Hygro Binnen - Inclusief Batterij en plakstrip op: https://www.bol.com/nl/p/hygrometer-digitale-weerstation-luchtvochtigheidsmeter-thermometer-hygro-binnen-inclusief-batterij-plakstrip/9300000146164521?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

6 maanden geleden
Ik heb de badthermometer in de kinderwagen bak liggen naast zijn hoofdje om te monitoren