13 Reacties

één maand geleden

Met 6 weken begint het hartje te kloppen. Wellicht is het net pas begonnen en gaat het met de dag sneller kloppen 💪🏼!

één maand geleden

Precies wat novbaby23 zegt! Mijn gyn wilt echt pas de eerste vroege echo met 7 weken maken, puur om deze onrust te voorkomen! Wanner heb je je volgende echo?

één maand geleden

Ik had ook een vroege echo, bleek uiteindelijk nog ietsje eerder dan 6 weken te zijn en was ook een traag kloppend hartje. Week later terug mogen komen en toen klopte het goed! Ik denk dat je er met deze termijn geen zorgen over hoeft te maken 😘😘

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Precies wat novbaby23 zegt! Mijn gyn wilt echt pas de eerste vroege echo me ...
Aanstaande maandag, ben heel benieuwd! 🍀

één maand geleden

Met 6 begint het hartje te kloppen, ik denk dat je geen zorgen moet maken en het zal van zelf sneller gaan kloppen. Ik heb bij 7.4 een trage hartje en uiteindelijk heb ik een missed abortion gehad, die ik op dit moment mee maak.

één maand geleden

Reactie op Brittje93

Aanstaande maandag, ben heel benieuwd! 🍀
Ik maandag mijn eerste echo 🍀 ik duim voor je

één maand geleden

Reactie op Mary09

Met 6 begint het hartje te kloppen, ik denk dat je geen zorgen moet maken e ...
Wat erg voor je! Liefs voor jou

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Ik maandag mijn eerste echo 🍀 ik duim voor je
Spannend! Ik duim ook voor jou 🤞🏻

één maand geleden

Hoe laat mag je? Ik moet om 11:10, maar in het ziekenhuis…. Kan er dus wel een half uur bij op tellen. Ben nu al zenuwachtig

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Hoe laat mag je? Ik moet om 11:10, maar in het ziekenhuis…. Kan er dus wel ...
Oh snap ik, is ook zo spannend. Ik mag om 11 uur, bij de verloskundige. Dus ook nog eens bijna op hetzelfde tijdstip ☺️🍀

één maand geleden

Alleen het weekend nog doorkomen met de spanning🍀 Laat je het maandag weten? Ben benieuwd!

één maand geleden

Hier geschat op 6+3, met een onregelmatige hartslag. Toen het vruchtje in goed in beeld was zagen we een mooie hartslag. Toen het wat waziger was, leek het wat onregelmatig. Volgende week woensdag mogen we terug komen, niet omdat de echoscopiste dat wilde, maar dat mochten we zelf bepalen. Heb een dubbel gevoel…

één maand geleden

Reactie op Brittje93

Oh snap ik, is ook zo spannend. Ik mag om 11 uur, bij de verloskundige. Dus ...
Hoe was het bij jou?