7 Reacties

2 maanden geleden

Ik slik de medicatie al best lang, en wacht echt niet altijd een half uur. En toch steeds goede waardes bij het bloedprikken. Soms wacht ik een paar minuten voordat ik ga eten. Dus bij mij lijkt het niet zoveel uit te maken?

2 maanden geleden

Reactie op Ster24

Ik slik de medicatie al best lang, en wacht echt niet altijd een half uur. ...
O dat is wel heel erg fijn dat je dan geen schommelende waardes hebt. Ik ben helaas pas een half jaartje bekend met de medicatie en dus eigenlijk nog aan het puzzelen qua medicatie dus dat is bij mij erg lastig om te zeggen of dit smorgens uit zal maken of niet.馃き馃檪

2 maanden geleden

Reactie op Ashleytho

O dat is wel heel erg fijn dat je dan geen schommelende waardes hebt. Ik be ...
Ai wat vervelend! Misschien even overleggen met de huisarts dan idd volgende week... bij mijn vorige zwangerschap was ik ook extreem misselijk en heb ik uiteindelijk emesefene gekregen. Misschien kan dat ook nog helpen, zodat je toch het half uur niet eten volhoudt? Succes in ieder geval!

2 maanden geleden

Hi! Ik slik al lang schildklier medicatie en neem het sinds een aantal jaar 鈥榮 avonds in rond een uur of tien. Het helpt met beter wakker worden en zorgt er ook voor dat je 鈥榮 ochtends wel meteen kan eten.

2 maanden geleden

Ik slik ze altijd tijdens het eten en altijd stabiel waarden

2 maanden geleden

Ik zou savonds innemen, weet dat artsen dat niet adviseren, maar ik doe al 4 jaar en mijn waardes zijn zelfs verbetert

2 maanden geleden

Reactie op AdJ90

Hi! Ik slik al lang schildklier medicatie en neem het sinds een aantal jaar ...
Ik slik de schildklier medicatie idd ook 's avonds. Geen gedoe met nuchter blijven en interactie met eventueel andere medicatie/zuivel etc. Wel 2 uur voor het innemen 's avonds rekening houden met dat je niet meer eet :)