25 Reacties

vorig jaar

Geen ervaring mee, maar ik wens je veel kracht en hopelijk is alles goed met de baby 🍀💕

vorig jaar

Helaas ook geen ervaring mee.. Maar ik wil je alvast veel succes wensen in dit traject, het kan niet gemakkelijk zijn.. Je staat er niet alleen voor, alles komt goed 🍀

vorig jaar

Hey, maar u niet opjagen, of stressen.. wacht op die vruchtwaterpunctie.. heeft er iemand in de familie van u partner of bij u zelf een afwijking? 💙

vorig jaar

Reactie op Anira

Hey, maar u niet opjagen, of stressen.. wacht op die vruchtwaterpunctie.. h ...
Neen, maar mijn partner en ik moeten nu wel opnieuw bloed afnemen en dit gaan ze onderzoeken. Ze vermoeden dat er 1 van ons 2 drager zou kunnen zijn van het gen.

vorig jaar

Wat vreselijk, ik duim dat de vruchtwaterpunctie toch goed nieuws brengt... Wanneer had je nipt laten prikken?

vorig jaar

Reactie op Renée1993

Neen, maar mijn partner en ik moeten nu wel opnieuw bloed afnemen en dit ga ...
Oh, das niet fijn, hopelijk zijn hun vermoeden verkeerd.( ik ben ook van belgië)

vorig jaar

Reactie op Renée1993

Neen, maar mijn partner en ik moeten nu wel opnieuw bloed afnemen en dit ga ...
Ik duim ook dat de vruchtwater punctie een ander uitslag geeft ! Wanneer weet je meer rené ?

vorig jaar

Reactie op Anira

Ik duim ook dat de vruchtwater punctie een ander uitslag geeft ! Wanneer we ...
4 november vruchtwater punctie. 8 november resultaten..

vorig jaar

Reactie op doxie

Wat vreselijk, ik duim dat de vruchtwaterpunctie toch goed nieuws brengt... ...
Ma 7/10 NIPT test. Ik kreeg geen resultaten door de afwijking. Indien slecht word je enkel opgebeld

vorig jaar

Reactie op Renée1993

Oke,nog eventjes wees niet verdrietig meid, heeft geen zin. Stel dat het nu zo wel is. Je kan niets veranderen op dat moment, ik wil niet dat je verdriet hebt, de baby voelt dat ook geloof me

vorig jaar

Reactie op Renée1993

Seg, maar je zegt triosomie 20 gaat over mentale beperking, maar dan vraag ik me af in hoe ver ? Want er zijn heel kindjes met mentale beperking en die gaan naar een gewone school.. ik bedoel ik denk dat we breder moeten zien dat dat..💙

vorig jaar

Positief blijven, hoe moeilijk het ook is. We steunen je hier en geven je liefdevolle energie 🫂🥰

vorig jaar

Reactie op RK25

Positief blijven, hoe moeilijk het ook is. We steunen je hier en geven je ...
Inderdaad 💙💙💙💙

vorig jaar

Reactie op Anira

Seg, maar je zegt triosomie 20 gaat over mentale beperking, maar dan vraag ...
Dat kan je niet weten. Maar het gaat niet over 'zwakkere kindjes' maar echt over een beperking. In.je hoofd niet ouder dan 4j worden bijvoorbeeld

vorig jaar

Reactie op Renée1993

Dat kan je niet weten. Maar het gaat niet over 'zwakkere kindjes' maar echt ...
Blijf even possitief ook al is het moeilijk, ik weet dat je verdriet hebt, maar laat het even los meid, wacht de test af ❤️‍🔥

vorig jaar

Hey, Geen ervaring, noch enige kennis over... Maar wil jou en jouw partner wel een hart onder de riem steken gedurende deze periode van onzekerheid🍀🌻.

vorig jaar

Hey, geen kennis hierover. Mijn zus had dit ook wel, er was een afwijking maar na de vruchtwaterpunctie bleek alles oke te zijn. Nu een gezond kindje van 1 jaar, dus geef de moed zeker niet op. Hopelijk een goed resultaat

vorig jaar

Veel sterkte en fingers crossed voor 8 nov 🤞🏼🍀

vorig jaar

Heel veel sterkte bij ons meisje is er 22q11 gevonden in de punctie we zijn er kapot van 😔

vorig jaar

Heb je al eens bij het UZ Leuven gehoord? Daar volgen ze ons nu ook op