15 Reacties

2 maanden geleden

Dit is heel herkenbaar voor mij. Ik had ook echt duidelijk positieve testen en een weken indicator die 2-3 liet zien. Mijn vorige zwangerschap werd ik vrij snel misselijk en pijnlijke borsten. En nu voel ik niks en dat vind ik maar vreemd! Ik heb wel last gehad van vermoeidheid, maar dat kan de combi zwanger en een peuter die nog niet doorslaapt ook zijn... nog wachten tot 5 september voor de echo 🤞🏻 ik probeer maar te denken, zo lang ik geen rare krampen of bloedverlies ervaar zal het heus wel goed gaan! Het grootste deel van de zwangerschappen verloopt gewoon goed 🤍

2 maanden geleden

Maak je niet te druk, elke zwangerschap is anders mijn eerste zwangerschap had ik gelijk ook 100 klachten en nu met deze begon de misselijkheid pas met 6+4 en op en af symptomen maar echt niet constant. De eerste 6weken had ik nergens last van

2 maanden geleden

Ik heb het hier ook. Een baby van 9 maanden en 6 weken zwanger. Na 1 week zijn al mijn klachten weg en dit maakt mij ook heel erg onzeker..

2 maanden geleden

Gelukkig, ik ben niet de enige! Al had ik bij de eerste ook niet extreem veel klachten maar ook al zeggen de testen anders, op moeheid (niet gek met een kleine van 7,5 maand) en af en toe wat zere borsten niet echt veel klachten. Heel onwerkelijk. Volgende week maandag de eerste echo en heb zelf steeds het gevoel dat het niet goed zit 🤷🏼‍♀️ Het is zo spannend weer!

2 maanden geleden

Ik had tijdens m'n eerste zwangerschap nul kwaaltjes tot een week of 12. Nu bijna 6 weken zwanger en ook geen kwaaltjes. Ik begrijp ook wel dat het heel spannend is maar je hebt er toch geen invloed op dus het enige wat je kan doen is het proberen los te laten en te genieten.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Toch fijn om te lezen dat er meer zijn waarbij het zo verloopt. Duimen op een goede echo voor jullie ook ❤️

2 maanden geleden

Bij mij ook totaal anders dan bij mijn 1e kindje, ook totaal anders dan bij de miskraam die ik ervoor heb gehad. Dus kan er niet wijs uit worden. Het lot is wachten ....

2 maanden geleden

Ik heb dit ook precies zo! M’n verloskundige gaf aan dat iedere zwangerschap anders is, dat symptomen komen en gaan en dat ze geen voorspellende waarde hebben. Stelde mij iig beetje gerust om het er gewoon te laten zijn en stiekem ook beetje te genieten dat ik niet misselijk ben ;) (ben nu op vakantie en toch wel lekker om zo van alles mee te kunnen genieten). Hopelijk helpt dat ook beetje voor jou/jullie!

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Zoveel twijfel gelijk. Bij de twee zwangerschappen enorm misselijk en met de miskraam toen met vlagen. Nu weer met vlagen en dus bang dat het niet goed zit. Probeer het ook uit te zetten maar is zo lastig. Wel fijn te lezen dat meerdere dit hebben. Hopelijk iedereen een goede echo! Ik moet zelf nog even wachten tot 4 september.

één maand geleden

Nou dit had echt mijn verhaal kunnen zijn.. eerste zwangerschap was ik echt 12 weken beroerd. Nu voel ik me eigenlijk kiplekker en zit vol energie. Vorige week had ik een paar dagen misselijkheid maar dat is nu met 6 wkn zwanger al zo goed als verdwenen 🤷‍♀️ Ik word er ook onwijs onzeker van!

één maand geleden

Reactie op MH1122

Nou dit had echt mijn verhaal kunnen zijn.. eerste zwangerschap was ik echt ...
Echt zo rot die onzekerheid. Vanmiddag waren we bij vrienden, waar een vriendin uitgebreid haar recent doorgemaakte miskraam zit te vertellen. Ik heb er gewoon al de hele avond een slecht gevoel door. Ik weet dat we niks anders kunnen doen dan afwachten, maar het lukt me even zo slecht om m’n gedachten richting het positieve te krijgen 😅

één maand geleden

Hier ook wel herkenbaar! Vorige zwangerschap was een HG zwangerschap vanaf 5 weken. Helemaal voorbereid op wederom een HG zwangerschap, maaltijd lag vol met maaltijden voor man+zoontje, en nu ben ik amper misselijk haha! Wel af en toe een vieze smaak in mn mond, maar ik voel me echt heel goed. Maar ben er niet echt onzeker van, ik geniet er ontzettend van dat je ook zo zwanger kunt zijn!!

één maand geleden

Hoe gaat het inmiddels bij jullie dames? Hier begin vorige week donderdag toch ineens een weeïg gevoel. Sinds het weekend is het wel duidelijk misselijkheid. Vandaag mijn eerste echo gehad en een kloppend hartje mogen zien 🥺 Ik hoop voor jullie ook op goed nieuws!

één maand geleden

Reactie op liefzijn

Hoe gaat het inmiddels bij jullie dames? Hier begin vorige week donderdag t ...
Wat fijn voor jou zeg!! Geniet ervan!! Hier nog steeds eigenlijk weinig klachten, alleen veel en snel trek en minder eetlust ‘s avonds n maar verder nog steeds niet misselijk en pijnlijke borsten. Merk dat ik er veel over zit te malen en dat terwijl ik op vakantie ben in de zon. 13/09 een eerste echo en ben dan 8w5d, ben echt aan het aftellen!!

één maand geleden

Reactie op charlieb89

Wat fijn voor jou zeg!! Geniet ervan!! Hier nog steeds eigenlijk weinig kla ...
Natuurlijk fijn om niet beroerd te zijn en al helemaal niet op vakantie, maar ik snap je helemaal. Iets van bevestiging zou fijn zijn. Maar hopelijk na je vakantie een mooie echo ❤️