29 Reacties

12 dagen geleden

Hey hoii, ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling! Momenteel 13 weken en 2 dagen 🤰 Hoe voel je je?

12 dagen geleden

Reactie op Thiska🤍

Hey hoii, ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling! Momenteel 13 weken ...
Ik ook precies 13 weken 2 dagen!!

12 dagen geleden

Reactie op Twinssssss14

Ik ook precies 13 weken 2 dagen!!
Niet!! Wat leuk🤩

12 dagen geleden

Hoi! Wij verwachten ook een eeneiige tweeling! 14 weken en 1 dag zwanger vandaag🤗

12 dagen geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling 13+4. Tweeeige tweeling.

12 dagen geleden

Reactie op Thiska🤍

Hey hoii, ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling! Momenteel 13 weken ...
Vooral beroerd 🤢. Tweeeiige tweeling

12 dagen geleden

Reactie op Jenke

Vooral beroerd 🤢. Tweeeiige tweeling
Ja dat snap ik! Hoe ver ben je nu?

11 dagen geleden

Reactie op Jenke

Vooral beroerd 🤢. Tweeeiige tweeling
Pff ja ik ook, niet normaal.. sinds gisteravond weer niks binnen kunnen houden. Hoever ben jij?

11 dagen geleden

Zouden jullie leuk vinden om Whatsapp groepje te hebben? Zo ja, voeg me toe als vriend en stuur je nummer dan kan ik een groepje opzetten !

11 dagen geleden

Reactie op karink92

Pff ja ik ook, niet normaal.. sinds gisteravond weer niks binnen kunnen hou ...
Wat vervelend voor je zeg!

9 dagen geleden

Reactie op karink92

Pff ja ik ook, niet normaal.. sinds gisteravond weer niks binnen kunnen hou ...
12 weken en 4 dagen. Ik kijk nu al uit naar de bevalling 😆

8 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben inmiddels 13 weken en 5 dagen. Ik krijg tot nu toe elke keer te horen dat het tweeeiig is, maar toch nog eeneiig kan zijn? (Want wel een tussenschot, maar die was op de laatste echo toch wel erg dun) Woensdag uitsluitsel daarover 😅

8 dagen geleden

Reactie op tiny25

Hoi hoi, Ik ben inmiddels 13 weken en 5 dagen. Ik krijg tot nu toe elke ke ...
Oehh, wat leuk! We lopen bijna tegelijk op. Ik ben nu 14 weken precies. Ik heb ook een dun tussenschot en een eeniige tweeling 😊

8 dagen geleden

Reactie op tiny25

Hoi hoi, Ik ben inmiddels 13 weken en 5 dagen. Ik krijg tot nu toe elke ke ...
Heey, dat is bijzonder, ik dacht dat ze dat eigenlijk meteen al konden zien. Maar wel super leuk! Jij ook gefeliciteerd, ben benieuwd naar woensdag dan in ieder geval

8 dagen geleden

Ik ben vandaag 16 weken zwanger! Eén of twee-eiig, dat weten we nog niet! Ik heb twee vruchtzakken en twee placenta's, maar het kan nog steeds allebei. We weten dit alleen wanneer het geslacht verschillend is (dus twee-eiig) of pas bij de geboorte als ze er verschillend uitzien of na een DNA-test. Ze zeggen wel dat de grootste kans twee-eiig is met hoe het er uitziet, maar blijft waarschijnlijk een grote verrassing!

8 dagen geleden

Ik heb veel last van vermoeidheid, flauwvallen en misselijkheid. Ik heb begrepen dat het rond de 16 weken wel beter moet worden, dus daar ga ik voor duimen 🤞🏼 Verder vind ik het gewoon zeeeer bijzonder om twee kindjes in mijn buik te hebben, maar ook heel onwerkelijk. Ik denk gisteren wat gefladder gevoeld te hebben, dus ik hoop dat dat steeds mag worden en dat ik ze echt ga voelen. Hebben jullie al zoiets ervaren?

7 dagen geleden

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we 2 meisjes verwachten🩷🩷. Ik ben nu 15 weken zwanger en helaas is de misselijkheid nog erg aanwezig. En als kerst op de taart heb ik nierstenen erbij gekregen.

3 dagen geleden

Hoe weten jullie allemaal al 1- of 2-eiig? Bij mij zeggen ze dat kunnen we pas zien als het verschillend geslacht heeft en anders kunnen we het niet zeggen. Dan is het pas bij de geboorte duidelijk 🙃

3 dagen geleden

Reactie op Giulia88

Hoe weten jullie allemaal al 1- of 2-eiig? Bij mij zeggen ze dat kunnen we ...
Bij mij konden ze het zien door een soort tussenwand je er tussen, en doordat ze beide een eigen placenta hebben. Hoeveel weken ben je nu dan?

3 dagen geleden

Hi iedereen! Hier ook zwanger van een 1 eiige tweeling en al weken beroerd. Wat fijn om lotgenoten te kunnen spreken. Bij mij zagen ze het rond 7 weken al dat het een 1 eiige was (lagen samen knus in 1 eitje). Ze delen ook 1 placenta (helaas) dus extra veel controles hierdoor.