31 Reacties
één maand geleden
Reactie op Giulia88
Hoe weten jullie allemaal al 1- of 2-eiig? Bij mij zeggen ze dat kunnen we ...
Dit hebben ze tegen mij ook gezegd en klopt gewoon! Alleen via het geslacht of de geboorte duidelijk. We hebben trouwens echt dezelfde zwangerschap: ook 2 vruchtzakjes en 2 placenta's en morgen 17 weken! Leuk 💞
één maand geleden
Reactie op karink92
Bij mij konden ze het zien door een soort tussenwand je er tussen, en doord ...
Dit is wel een typisch beeld van 2-eiig, maar kan ook nog steeds een hele vroege splitsing zijn van 1-eiig. Weet je het geslacht al? Want dat geeft meer zekerheid/duidelijkheid
één maand geleden
Reactie op Thiska🤍
Jaa fijn is dat he!
Bij mij rond 8 weken zagen ze dit al.
Jaa! Wel heel spannend hoor.. delen ze bij jou ook de placenta? En hoe ver ben je?
één maand geleden
Reactie op karink92
Heey, dat is bijzonder, ik dacht dat ze dat eigenlijk meteen al konden zien ...
Nou,woensdag zijn we verrast want van 1 baby hebben ze het geslacht kunnen zien.. de ander lag precies met de kont ervoor dus het blijft nog even spannend 😅 Vrjjdag hebben we de geslachtsbepaling, hopelijk liggen ze dan allebei goed🤞
7 dagen geleden
Hey allemaal!
Hoe is het met jullie? Inmiddels ruim 19 weken zwanger van onze eeneiige tweeling! Ze delen één placenta. Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was tot nu toe gelukkig goed! Vrolijke eigenwijze baby's!
Kopen jullie ook maatje 44/48? Onze tweeling wordt waarschijnlijk rond 35 weken geboren (hopelijk niet eerder maar die kans is natuurlijk aanwezig).
Maat 50 heb ik al wel in huis maar denk dat dit alsnog te groot is voor de kleintjes!