11 Reacties

茅茅n maand geleden

Komt dit doordat je veel moet spugen? Ik zat er ook tegen aan omdat ik helemaal niks binnen kon houden, ik heb nu pilletjes van de huisarts en die helpen echt goed.

茅茅n maand geleden

Reactie op vera1998

Komt dit doordat je veel moet spugen? Ik zat er ook tegen aan omdat ik hele ...
Nee dat niet, meer combinatie van bijna niet drinken en diarree denk ik..

茅茅n maand geleden

Ookal heb je geen dorst, moet je wel drinken. Juist tijdens zwangerschap is dit belangrijk. Neem contact op met je verloskundige hierover.

茅茅n maand geleden

Echt verloskundige bellen, ik heb na een halve dag overgeven en diaree direct 2L infuus gekregen, uitdrogen is heel gevaarlijk voor je baby

茅茅n maand geleden

En als drinken niet helpt, moet je echt proberen appelsap te mengen met water en kleine slokjes daarvan te drinken

茅茅n maand geleden

Lastig om te beoordelen wanneer je uitgedroogd bent maar klinkt alsof je daar al wel symptomen van hebt (afvallen en hoofdpijn). Wees verstandig en neem contact op met de VK en dwing jezelf te drinken ondanks dat je geen dorst hebt! Koop of maak ORS (water met zout en suiker, je kan de verhoudingen googelen).

茅茅n maand geleden

Je kunt een urinetest aanvragen via de huisarts.

茅茅n maand geleden

Ik ben enorm opgeknapt nadat ik van die tablets Isostar had gekocht, gewoon bij de AH. Zo'n elektrolytendrankje is dat. Ik drink nog steeds niet veel, maar ik houd daardoor wat meer vocht vast, denk ik.

茅茅n maand geleden

Reactie op Prax

Ik ben enorm opgeknapt nadat ik van die tablets Isostar had gekocht, gewoon ...
Ga ik ook eens proberen :) thnx voor de tip

茅茅n maand geleden

Hoe gaat het nu, Mijsie?

茅茅n maand geleden

Reactie op Blabla92

Hoe gaat het nu, Mijsie?
Gaat goed! Geen last meer van gehad. Al drink ik nog steeds niet heel erg veel.