9 Reacties

één maand geleden

Bij m'n vorige heb ik het wel verteld en dat doen we nu ook weer. M'n dochtertje kwam uiteindelijk 2 weken later dus iedereen wist wel dat ze ergens tussen die 40 en 42 weken geboren zou worden. Dat ik in die tijd 3x gestript ben en wanneer de bevalling begon heb ik dan aan niemand verteld. Ons dochtertje is om half 6 sochtends geboren en het was zo leuk om iedereen te bellen met het nieuws dat ze er eindelijk was!

één maand geleden

Nou sorry, maar mijn familie en vrienden respecteerde mij en wisten dat ik hun zou bellen als de kleine er was. Als iemand jou belt of bericht om te checken sorry maar grrn respect!

één maand geleden

Wij zeggen alleen april 😂 alleen mijn 3 beste vriendinnen weten de uitgerekende datum maar ik weet ook dat zij mij niet gaan stalken rond die datum 😂

één maand geleden

Wij zeggen april 2025 tegen de meeste. Een enkele weten de uitgerekende datum.

één maand geleden

Wij zeggen het wel gewoon. Heb niet het idee dat ik rond die periode ‘gecheckt’ werd eigenlijk. En als men dat onopvallend doet is t meer hun pakkie aan 😆

één maand geleden

Wij zeggen "eind april" tegen de meesten. Veel preciezer kan ook niet. En meestal zeggen we erbij "we hopen dat t weer niet op Koningsdag komt" (vorige op de 28e geboren, weeën begonnen de 26e😅)

één maand geleden

Jeetje dat ik niet op dit idee gekomen ben! Bij mijn schoonmoeder is bij de vorige gebleken dat het idd voor mijzelf heel fijn geweest zou zijn. Kwam toen 2 weken later dan uitgerekende datum en werd gek van haar berichten iedere paar dagen. Ik heb toen na een paar keer alleen de tekst "we wachten af" gestuurd en na nog een paar keer heb ik helemaal niet meer gereageerd. Maar het irriteerde me wel.

één maand geleden

Wij vertellen het wel als mensen het vragen. Anders gewoon: in april verwachten wij een tweede kindje. Bij ons eerste kindje ook gedaan en niemand heeft ons geappt of gevraagd. Behalve mijn moeder, maar ik appte haar ook veel, en dat vond ik geen probleem. Het lijkt me ook logisch dat je met een beetje fatsoen dat niet elke keer gaat vragen. Zou ik andersom ook niet doen 🙈

één maand geleden

Ik zeg gewoon eind april. Einde vorige zwangerschap ben ik offline gegaan met autoreply op whatsapp.