12 Reacties

3 dagen geleden

Ons kleintje is eindelijk hier, Maar rust is nu het grootste plezier. De komende weken houden we het klein, Om met z’n drietjes samen te zijn. Wil je ons later komen zien? Dan laten we snel van ons horen bovendien! Of Klein en lief, zo pasgeboren, Maar wij willen eerst wat rust bewaren. De komende weken zijn wij met z’n drie, Daarna zien we jullie graag weer, vol plezier! Voor nu een kaartje en een lieve groet, Tot snel, zodra het ons allen goed doet! Zoiets?

3 dagen geleden

Fijn dat je dit topic hebt gestart. Want ik kan hiervoor ook nog wel wat inspiratie gebruiken ☺️ Dus geen ideeën vanaf mij, maar ik lees graag mee

3 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Ons kleintje is eindelijk hier, Maar rust is nu het grootste plezier. De ko ...
Ja heel leuk! Zijn ook lieve teksten en niet kattig, want daar moet je wel mee uit kijken met zo iets haha. Heel erg bedankt!!

3 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Ja heel leuk! Zijn ook lieve teksten en niet kattig, want daar moet je wel ...
Graag gedaan 😘

3 dagen geleden

Reactie op Kabr

Fijn dat je dit topic hebt gestart. Want ik kan hiervoor ook nog wel wat in ...
Ik volg ook want ook wij willen eerst tijd voor ons gezinnetje. ChatGPT: Ons wondertje is eindelijk hier, We genieten samen, met veel plezier. Voor kraambezoek, bel even aan, Dan kunnen we rustig verder gaan. Ons kleintje [Naam] is geboren, zo klein en fijn, We willen nu even samen zijn. Kraambezoek stellen we nog even uit, Zodat ons gezin rustig kan genieten, zonder drukte.

3 dagen geleden

Is dit voor het geboortekaartje? Dan kan je ook gewoon zeggen, wil je ons feliciteren/de baby komen bewonderen, kom dan naar onze kraamborrel op datum xxxx. Dat was voor ons voldoende. Wij hebben met de eerste het precies zo gedaan namelijk

3 dagen geleden

Dat je op bezoek wil komen vinden wij echt fijn Maar de eerste weken willen wij met zijn drietjes zijn. Daarna maken we heel graag tijd voor je vrij, Vanaf (datum) of daarvoorbij! Voor degenen met een verre reis stellen we je aanwezigheid op de kraamborrel op (datum) extra op prijs. Of zoiets misschien?

2 dagen geleden

Volg!

2 dagen geleden

Ik lees ook graag even mee!

2 dagen geleden

Wij hadden het bij onze eerste kort en klein op het kaartje staan: De eerste dagen (of weken) doen we samen rustig aan, daarna zullen de beschuitjes klaar staan. Niet te veel aandacht naar dat stukje, maar wel duidelijk.

één dag geleden

Ik zie hier veel goede suggesties voorbij komen. Ik heb zelf nog als tip om het geboortekaartje niet te snel te versturen. Er is een ongeschreven regel dat dat binnen een paar dagen na de geboorte op de mat ligt, maar dat is vaak ook het startsein voor kraambezoeken. Ik ben zelf van plan om pas na 2-3 weken geboortekaartjes te sturen. Directe familie en belangrijke vrienden stel ik wel eerder op de hoogte.

één dag geleden

Wij versturen de geboortekaart na 6 weken aan vrienden. Opgelost :)