9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben nu 7 weken zwanger en we zijn net twee weken weg geweest. Ik vond het juist heel fijn want je hoeft niks dus kan extra rustig aan doen, vooral van genieten!

2 maanden geleden

Wat ik zou doen? Op vakantie gaan! Geen twijfel mogelijk. Ga lekker herinneringen maken samen. Want straks ben je niet meer met zn 2en. 😉

2 maanden geleden

Lekker van genieten! Ja je zult last hebben van kwaaltjes, maar dan heb je tenminste afleiding

2 maanden geleden

Lekker op vakantie gaan meid ! Ik ben momenteel 7+2 en k zit nu in Griekenland moet wel zeggen dat k in de avond wat vroeger moe ben dus dan ook al vroeger slaap en dat als k honger heb k meteen moet eten anders word k misselijk maar verder is het heerlijk gewoon lekker van genieten😁

2 maanden geleden

Ik ben van toen ik zwanger was van mijn eerste, met 15 weken naar Italië gereden (hiervoor was ik ontzettend missellijk, veel gespuugd). Gek genoeg was daar ergens het omkeerpunt, super fijne vakantie gehad. Nu ga ik in september ook op vakantie naar Griekenland. Ik zal dan 8.5 wk zijn, vind het ook spannend. Maar of je dan thuis ziek bent of daar, kan je maar lekker daar ziek zijn 🤣 nee... geen tips. Hopelijk valt het mee 🍀

2 maanden geleden

Meis lekker op vakantie gaan hoor! Die kwaaltjes zijn misschien vervelend maar afleiding en tijd samen is echt super fijn! ❤️✨ Wij zijn vorig jaar met 26 weken nog 2 weken met het vliegtuig naar Fuerteventura geweest. Ik voelde me verschrikkelijk door de HG, maar heb zo genoten! ❤️

2 maanden geleden

Wat een ontzettend lieve en fijne reacties ♡ ik merk dat ik het allemaal nog erg spannend vind en al die onzekerheid een loopje met me neemt haha. Als we eenmaal op vakantie zijn, ben ik 6 a 7 weekjes zwanger, en ik lees dat je dan vooral die misselijkheid enzo kan verwachten, dus ik denk dat ik minder moet googlen en meer moet genieten 🤭 Ik had gehoopt ook dat we nog vlak voor de tijd naar de VK konden maar helaas is dat nog net iets te vroeg.

2 maanden geleden

Ik ben nu heerlijk in Spanje, ook met de auto. Nu moet ik wel zeggen dat ik bijna nergens last van heb. Ik zorg dat ik altijd wat ze eten heb in de hotelkamer, ik ben altijd misselijk als ik honger heb. Verder zou ik zeggen, zeker lekker gaan. Als je vragen hebt let me know! X

2 maanden geleden

Ik ben nu 5 weken en wij gaan 30 aug naar de canarische eilanden dus zelfde verhaal. Maak me niet zo druk. Ik ga gewoon lekker genieten en zie wel waar ik tegenaan loop. Onze dochter van 21 maanden is ook mee dus vooral lekker samen genieten. Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes bij mij pas rond 12 weken trouwens.