11 Reacties

2 maanden geleden

Heb je geen oud doosje anti biotica rond zwerven? Al is het een lege. Prop je er strips paracetamol in. Sorry meiden, heb een blaasontsteking. Anti biotica kuurtje. Mag niks drinken.. of zorg dat je zelf de bestellingen voor het drinken doe. Kies je voor jezelf alcohol vrije drankjes.

2 maanden geleden

Weten je vriendinnen wel van de miskraam? Tja als het écht goede vriendinnen zijn zou ik het toch gewoon in vertrouwen vertellen. Misschien toch eens met je vriend over praten of vertellen dat het in jou situatie als zwangere toch wel lastig is. Je kunt het ook op z’n beloop laten. Misschien ben je wel erg misselijk tegen die tijd of heb je allerlei kwaaltjes?

2 maanden geleden

Ja lastig, ik zou het vertellen. Aan de groep of een persoon die je in vertrouwen kan nemen. Want je gaat er toch veel aan denken, je bent wellicht wat stiller. En mocht er wat zijn qua klachten, dan zijn ze er voor je. Maar je weet denk ik zelf het beste wat je wilt, dus volg je gevoel. Voor je vriend is het wat makkelijk praten..

2 maanden geleden

Ik zou t ook vertellen leuker dat je het kan vertellen dan dat ze het raden toch? En dat ze t door hebben. Ik heb ook een vriendin die het allebei de keren gelijk door had die weet t dan ook eerder dan de rest

2 maanden geleden

Ik zou het ook echt gewoon zeggen. Ja, het is stom dat zij het eerder weten maar het is ook even zoals het is nu. Je kan dit echt niet goed verborgen houden als je normaal wel wat drinkt. Ofwel misschien willen ze bepaalde dingen eten die je nu niet mag en anders wel eet. En anders zou ik voor de antibiotica optie gaan dat je een ontsteking hebt🤷‍♀️. Vaak vermoeden mensen het wel maar als ze netjes zijn zeggen ze niks. Het is aan jou/jullie om te beslissen wie je wanneer wat verteld.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties!! Ik neig er inderdaad naar om het te vertellen, alleen moet ik mijn vriend dan nog even overtuigen. Lijkt me heel lastig om met een geheim te lopen en het lijkt me ook best eenzaam. De antibioticakuur kan altijd nog, ik denk dat mijn vriendinnen niks vermoeden, want ze weten niet van de miskraam en ook niet dat we er nu mee bezig zijn. Ik heb me daar nooit over uitgesproken.

2 maanden geleden

Ik ben nu ook op vakantie met mensen die me feilloos kennen, heb het daarom mn ouders al snel verteld en daarna deze vrienden die op vakantie zijn. Verder niemand. Hoe het ook loopt, ik wil hun support, in goede en slechte tijden. Het lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets treurigs in mijn eerntje te moeten doorkomen, en nu kan ik zo veel genieten van hoeveel zij met me meegenieten nu al... Het iw een bijzonder geheim dat een paaar van de bijzondere mensen in mijn leven nu met me delen. Het mwakt het voor mij extra speciaal. Maar ik heb het hele geheimhouden daarom sowieso nooit begrepen hoor. Uiteraard alle respect voor iedereen die dit wil (en kan volhouden, wow!). Maar bij mij past het niet.

2 maanden geleden

Reactie op TinyTao25

Ik ben nu ook op vakantie met mensen die me feilloos kennen, heb het daarom ...
Daarbij hoef ik ook niets te verbergen en kan ik gewoon zeggen dat ik een pittige ochtend heb of een middagdutje moet doen. Maar dat voelt goed voor mij. En ik denk dat sat het belangrijkst is. Het is jouw lijf en jouw geheim en jouw avontuur:) Heel veel plezier en succes hoe je het ook gaat doen!

2 maanden geleden

Ik ga volgende week ook op vakantie met een vriendin. Ik besloten dat ik het haar ga vertellen als we op vakantie zijn. Dat ik niet ga drinken valt op en dan nog niet gesproken over uiteten en rekening houden met wat je wel en niet mag eten. Geen prettig gevoel om dan een vakantie lang om alles heen te moeten draaien met smoesjes.. Zij is dan de eerste die het weet. Dat had ik liever anders gezien maar het is wat het is. Voor mij voelt het als een opluchting dat ik het tegen haar ga zeggen! Ook omdat ik last heb van extreme vermoeidheid en we het reistempo dan iets kunnen aanpassen. Doe wat voor jou goed voelt :)!

2 maanden geleden

En, wat is je game plan geworden? :)

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben momenteel op vakantie en heb erg last van de vermoeidheid en warmte. Gelukkig ben ik met mijn man en past hij alles aan op mij, maar ik vind het vele malen pittiger dan verwacht. Ook omdat ik verkouden ben geworden en m’n oren helemaal dicht heb zitten sinds het vliegtuig. Je moet het zelf weten, maar als het nodig is om het vertellen zodat je naar je lijf kan luisteren zullen jij en je kindje daar erg blij mee zijn