15 Reacties

2 maanden geleden

Negatief

2 maanden geleden

Volgens mij duurt het een tijdje voordat je hormonen uit je lichaam gaan, dus na een maand zou de test niet meer “vals positief” zijn, ik weet niet hoe het andersom zit. Misschien even huisarts bellen voor een bloedtest ?

2 maanden geleden

Ik begreep ook, een paar druppels bloed is oké maar als het op ongesteldheid lijkt contact opnemen met verloskundige of huisarts. Dat is wat ik heb gehoord tenminste. Ben zelf nu 5 + 4 weken dus heb er 0,0 verstand van.
Dit was bij mij geen goed teken

Reactie op deem07k

Ik begreep ook, een paar druppels bloed is oké maar als het op ongesteldhei ...
Ik zou idd ook even de huisarts bellen maar als je testen van positief naar negatief gaan kan je er vrijwel van uitgaan dat je HCG afbouwt ipv opbouwt

2 maanden geleden

Hoe zo'n bloeding heb je gehad toen je er achter kwam dat je zwanger was? Was dit als een ongesteldheid of echt paar drupjes. Het zou helaas kunnen dat je een miskraam hebt gehad

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Hoe zo'n bloeding heb je gehad toen je er achter kwam dat je zwanger was? W ...
Klopt afgelopen donderdag alleen hb niks geks uit mij zien komen allen helder rood bloed geen stolsel geen buikpijn niks

2 maanden geleden

Reactie op KindoffL

Klopt afgelopen donderdag alleen hb niks geks uit mij zien komen allen held ...
Heb je de verloskundige al gebeld?

2 maanden geleden

Reactie op KindoffL

Klopt afgelopen donderdag alleen hb niks geks uit mij zien komen allen held ...
Ahh okeoke. Ik zit in hetzelfde schuitje namelijk. Ook geen stolsels niks verloren. Maar ook niks te zien op de echo. Ik mag nu as dinsdag weer heen. Ik weet dus niet of je een miskraam kunt hebben zonder dat je stolsels hebt gehad... Heb met 9 wekem zwangerschap een miskraam gehad maar dat wel echt een hele heftige menstruatie met stolsels en pijn en echt een compleet intact kindje verloren Misschien idd even handig om de verloskundige te bellen

2 maanden geleden

Ik zelf maak me ook schuldig aan te vroeg testen, maar dit kan helaas het gevaar zijn va te vroeg testen. Waarschijnlijk had je het anders nooit doorgehad. Maar dit klinkt wel alsof je je vruchtje verloren bent. Ik zou even contact opnemen met je verloskundige. Super vervelende situatie!!

2 maanden geleden

En anders misschien eens de cleaf blue digitale halen. Als die zegt niet zwanger... Dan is er een grote kans dat het helaas toch mis is gegaan

2 maanden geleden

Mijn test was vlak voor t bloeden ook negatief. Ik heb een vroege miskraam gehad met denk ik 5,3

2 maanden geleden

Reactie op lovely mom

Mijn test was vlak voor t bloeden ook negatief. Ik heb een vroege miskraam ...
Had je toen stolsels kan j beetje uitleggen hoe dat ging

2 maanden geleden

Ik heb dit in februari helaas ook gehad, en voor mij was dit helaas een miskraam. Mijn test was heel licht positief, en toen begon ik iets te bloeden. Geen grote stolsels verloren maar mijn test was na twee dagen negatief.. dokter heeft een week later bevestigd dat het een miskraam was. Wat ik adviseer is om de huisarts te bellen zodat ze je HCG kunnen prikken.

2 maanden geleden

Reactie op KindoffL

Had je toen stolsels kan j beetje uitleggen hoe dat ging
Hoi. De eerste 2 dagen was t bloeden tijdens wc bezoek. Bloed helder rood. De avond krampen en in de ochtend in 1 keer 1 stolsel. Buikpijn was snel weg en bloede nog 5 dagen.