31 Reacties

2 maanden geleden

Hi ik heb ook helemaal nergens last van wees blij. Want dat misselijk zijn is echt niet leuk

2 maanden geleden

Je hoeft niet altijd misselijk te zijn tijdens een zwangerschap! 😄

2 maanden geleden

Wees blij, ik houd amper wat binnen, zowel eten als drinken. Voel me de hele dag beroerd, ben nu waarschijnlijk 6 weken..

2 maanden geleden

Oooh wees blij. Ik heb elke dag het gevoel dat ik een mega kater heb

2 maanden geleden

Hier eerste zwangerschap, ook niet misselijk, enkel vol gevoel in de darm streek 😅 mijn moeder had vroeger bij geen enkele zwangerschap last van misselijkheid, dus dat kan erfelijk zijn zeg maar, hoe zit dat bij jouw in de familie? Komt daar misselijkheid veel of weinig voor

2 maanden geleden

Reactie op Noekie1989

Hier eerste zwangerschap, ook niet misselijk, enkel vol gevoel in de darm s ...
Nou mijn moeder was ook niet misselijk bij beide. Erfelijkheid speelt niet altijd overal mee in een zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Nou mijn moeder was ook niet misselijk bij beide. Erfelijkheid speelt niet ...
Snap ik, hoeft ook niet altijd mee te spelen idd, daarom zeg ik ook dat het zou kunnen 😉

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Oooh wees blij. Ik heb elke dag het gevoel dat ik een mega kater heb
Precies dit! 😅

2 maanden geleden

Ik had precies hetzelfde als jij, totdat de 6 weken aanbraken. Het kan dus echt nog komen 🥹 (hopelijk niet voor jou!)

2 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Hi ik heb ook helemaal nergens last van wees blij. Want dat misselijk zijn ...
Hahaha, nee daar heb je zeker gelijk in. Is ook niet dat ik graag misselijk wil zijn ;-).

2 maanden geleden

Reactie op Noekie1989

Hier eerste zwangerschap, ook niet misselijk, enkel vol gevoel in de darm s ...
Ik heb inderdaad wel vol gevoel en veel lucht in mijn buik. Ja in de familie is iedereen ( zus/nichten) allemaal erg ziek het eerste trimester 🫣.

2 maanden geleden

Ik zit op 5+4 en ben ook nog helemaal niet misselijk geweest.

2 maanden geleden

Het is maar net hoe jou lichaam reageer op de hormonen bij mij 2 vorige zwangerschappen nooit misselijk geweest. Nu zwanger van de 3de (8+3) en vorige week maar 1x een beetje misselijk geweest

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ontzettend misselijk geweest tot 20 weken. Nu, bij mijn 2e zwangerschap, met 5+4, totaal nergens nog last van. Geniet ervan zou ik zeggen, ik ken ook de andere kant en deze van nu is vele malen beter kan ik je zeggen 😉

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap begon de misselijkheid vanaf 6,5 week en heeft toen best een aantal weken aangehouden. Nu ben ik rond de 6 weken en af en toe met vlaagje wat misselijkheid gevoeld. Ben benieuwd of het doorzet binnenkort of wegblijft.

2 maanden geleden

Bij mijn 1e (meisje) nooit echt misselijk geweest. Bij mijn 2e (jongen) wel. Maar ook niet heel erg. Nooit overgegeven of gekolhalsd of iets. Gewoon zo'n gevoel alsof je een boek zit te lezen achterin de auto op een bergweggetje. Niet heel fijn ofzo. Nu van de 3e ook helemaal niks. Een lichte vlaag misselijkheid gehad omdat mn maag echt mega leeg was. So far so good. Geniet er van. Het zegt namelijk niks.

2 maanden geleden

Ik ook nog niks ben nu 8 weken. Alleen wat hieronder wordt omschreven soms een gevoel van hoe je je voelt als je achterin de auto leest. Bij mijn dochter had ik helemaal niks. Ik ruik verder wel heeel goed en soms ook dingen meer vinden stinken

2 maanden geleden

Reactie op Mvdb<3

Precies dit! 😅
Yup de kater zonder feestje, die niet over gaat. vorige zwangerschap was het laatste trimester allen zonder 'kater'. Maar toen wel super veel maagzuur 🫣

2 maanden geleden

Al voor ik positief testte... 🫠 maar in de vorige zwangerschap vanaf 7 weken ongeveer en na 11 weken echt constant. Sommige zwangeren hebben geluk en worden nooit misselijk.

2 maanden geleden

Ik ben nu 6+1 en ook geen misselijkheid (nog)