31 Reacties

2 maanden geleden

Hier vanaf 5 +3 ineens misselijk

2 maanden geleden

Vanaf week 6 was ik bij vlagen misselijk, nu 6+6 en voel me behoorlijk beroerd (maar niet 24/7, ik heb het gevoel dat het samen met vermoeidheid komt). Geniet ervan dat je je zo goed voelt, ik ben stiekem een beetje jaloers;)

2 maanden geleden

5+3 begon het flink in mn vorige zwangerschap tot en met 16 weken. Nu met 3+5? Al wat korte momenten misselijk geweest

2 maanden geleden

Vanaf 5+4 gelukkig in vlagen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Prax

Al voor ik positief testte... 🫠 maar in de vorige zwangerschap vanaf 7 wek ...
Ben je toen vanaf week 11 echt tot het eind zo beroerd geweest? Dat is wel zwaar zeg!

2 maanden geleden

Ik ben 9 maanden niet misselijk geweest Nu weer niet. Het hoeft niet hoor meid, geen paniek

2 maanden geleden

Ik ben bij mijn zoon nooit misselijk geweest. Nu weer niet. Het hoeft dus niet. 🙂

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties ❤️. Ben vooral super moe en heel af en toe klein beetje misselijk. Vooral ook veel honger 😅. Nog 1,5 week dan de 1e echo. Duimen!

2 maanden geleden

Bij m’n eerste zwangerschap werd ik vanaf 6 weken misselijk tot 20 weken. Bij de tweede zwangerschap helemaal nergens last van gehad en me 40 weken top gevoeld. Vorig jaar een m.a gehad met 12 weken. Toen ook nergens last van gehad. Nu met vlagen misselijk. At nooit voor 12u maar moet nu wel echt iets eten in de ochtend. Succes!🤞🏾

2 maanden geleden

Vanaf 7 weken 😅 ik hoopte zo dat het me bespaard zou blijven

2 maanden geleden

Ik had misselijkheid klachten bij mijn vorige zwangerschap met 8 weken. Misschien komt het nog