6 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik zou je niet zo druk maken! Je ienieminie mensje zit diep in je baarmoeder en merkt daar vrijwel niks van. Hier zitten kinderen hele dagen op mijn buik of klimmen. Je buik en zeker in dit stadium kan heel veel hebben!

茅茅n maand geleden

Ik heb bij mn vorige zwangerschap met 10 weken op een jetski gezeten die met grote klappen door het water heen ging. Was het leuk? Nee. Maar mn kind heb er gelukkig niks aan overgehouden. 馃槅

茅茅n maand geleden

Dank je wel dames, dat stelt met iets meer gerust! Ik heb inderdaad ook niet kunnen genieten van de boottocht hoor want ik maakte me de heletijd zorgen :( sommige klappen waren best heftig namelijk maar ik hoop dat het allemaal goed zit! Het is nog zo klein inderdaad dus hopelijk goed veilig bij mama馃ズ

茅茅n maand geleden

Ik zou me niet zo druk maken, varen zou gewoon moeten kunnen.

茅茅n maand geleden

Hoi! Hier een vergelijkbare situatie. Wij zouden gaan zwemmen met walvishaaien. Via een speedboot ga je erheen. De verloskundige zei van tevoren dat ik prima kan gaan! Het is allemaal heel goed beschermd tm 12 weken door het vruchtwater en zit nog achter je schaambot. Dus het kan echt geen kwaad (: Ze zei zelfs dat mocht er wel iets misgaan het hoe dan ook hier niet aan kan liggen. Fijne vakantie nog!