6 Reacties

9 dagen geleden

Nachtmerries zijn sinds het het eerste trimester wel afgenomen, maar mijn dromen zijn wel nog steeds heel levendig. En veel dromen over borstvoeding geven 😅 dus zeker wel over baby's!

9 dagen geleden

Ja da heb ik dus ook over borst voeding

9 dagen geleden

Jaaaa! Vannacht nog droomde ik dat er een man aan het voeteneind stond die mn kind mee wilde nemen. (Was half wakker. Keek in het donker en zat recht overeind) nu iets afgenomen maar was heel veel. Qua dromen. Vooral eerst dat de zwangerschap mis zou gaan en de bevalling

8 dagen geleden

Vorige zwangerschap had ik dat heel erg. Ik liet de baby constant vallen, en vooral van de portiektrap. Doodeng.

8 dagen geleden

Ja ik had een paar weken terug een droom dat ik weer een meisje zou krijgen en hoe teleurgesteld ik was🤣😅 maar gister bleek dus dat we nu een jongetje krijgen. Had na de geboorte van m'n dochter wel eens gehad dat ik dacht wat als. Bijv dat als ik haar op m'n bovenbenen had gelegd en met m'n voeten steunde op de rand van de salontafel ik dacht zometeen glijden m'n voeten weg en klapt ze met haar hoofd op de rand. Of bij het van de trap af lopen van qat zal er gebeuren als ik nu val. Maar heb t in de zwangerschap ook gehad dat ik in een kledingwinkel stond dat ik dacht wat als ik nu gewoon de winkel uit loop. Het brein is zo raar, het zijn dingen die je in principe niet doet maar helpt je juist alert te zijn denk ik🤷🏽‍♀️

8 dagen geleden

Ik heb dat nu nog niet echt maar ik verwacht bij mezelf dat het misschien nog komt later in de zwangerschap of als de baby er is. Toen ik jaren terug alleen woonde en een kat nam heb ik echt maanden nachtmerries gehad dat ik de kat kwijt was en moest vinden. Ik denk dat ik het spannend vond om van iets te houden en voor te moeten zorgen. Toen het een paar jaar later serieus werd met m'n vriend heb ik ook een tijdje dromen gehad dat hem wat overkwam. Ik zie het maar als teken dat ik ze niet kwijt wil.. Maar leuk is het niet