10 Reacties

3 dagen geleden

Verdoving kan geen kwaad hoor!! Werk al meer dan 12 jaar in de tandheelkunde. Plus als iemand echt een ontsteking ofzo heeft en een kies moet eruit word er ook verdooft. Na 3 uur is het compleet uit je lichaam en het is plaatselijk

2 dagen geleden

Oh dat stelt al iets meer gerust.

2 dagen geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap ook een verdoving gehad, kon inderdaad geen kwaad. Ik had zelfs enkele röntgenfoto moeten laten maken, dat raden ze wel af.. Kun je vragen om een loodschort.

2 dagen geleden

Je kunt de tandarts gerust vertrouwen... het kan geen kwaad. Je zou eventueel kunnen vragen om verdoving zonder adrenaline, maar die wordt eigenlijk altijd al standaard gebruikt

2 dagen geleden

Ik heb ook wel eens gaatjes laten vullen zonder verdoving, is dat geen optie? Deed amper pijn aangezien het dan ondiep was, verdoving is ook niet fijn.

2 dagen geleden

Reactie op Koekiemonster _

Ik heb ook wel eens gaatjes laten vullen zonder verdoving, is dat geen opti ...
Nee ik doe altijd met verdoving nooit zonder

2 dagen geleden

Ik snap dat je je dat afvraagt, ik lees positieve berichten hieronder! Ik vind de verdoving zo’n akelig gevoel dat ik voor simpele zaken zoals gaatjes vullen nooit verdoving neem en het doet echt maar 5 seconden pijn, zodra de boor er af is is t alweer over. Dus mocht je er toch echt over in zitten kan ik dat wat mij betreft prima aanraden!

2 dagen geleden

Reactie op mm0320

Ik snap dat je je dat afvraagt, ik lees positieve berichten hieronder! Ik v ...
Ik heb wel eens gehad dat het niet goed verdoofd was en dat ik het voelde vind ik z’n nare ervaring vanaf toen altijd goed verdoofd dat weet m’n tandarts ook 🤭🤣

één dag geleden

Mijn man is tandarts en geeft aan dat dit gewoon kan! Het is plaatselijk en komt niet door de placenta bij de baby. Succes💪

één dag geleden

Reactie op dbdb27745

Mijn man is tandarts en geeft aan dat dit gewoon kan! Het is plaatselijk en ...
Bedankt! Hopelijk valt het mee haha