42 Reacties

2 maanden geleden

Sterkte馃

2 maanden geleden

Sterkte 馃ズ馃崁

2 maanden geleden

Ik ben zo verdrietig. Zo blij met zwangerschap. 4 weken en 3 dagen en ineens uit het niets erge bloeding.

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ik ben zo verdrietig. Zo blij met zwangerschap. 4 weken en 3 dagen en ineen ...
Heel naar馃槦! Ik hoop voor je dat verloskundige goed nieuws voor je heeft 馃槝馃槦

2 maanden geleden

Sterkte 鉂わ笍

2 maanden geleden

Oh wat naar! Ik wens jou heel veel liefde. Hopelijk is het allemaal toch okay 馃挄

2 maanden geleden

Sterkte 馃┓馃┓

2 maanden geleden

Dit lijkt me niet goed

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Dit lijkt me niet goed
Dit is inderdaad best veel. Heb je toevallig geslachtsgemeenschap gehad? Het zou evt daardoor kunnen komen. Nog een uurtje afwachten:( Succes 鉂わ笍

2 maanden geleden

Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dit is inderdaad best veel. Heb je toevallig geslachtsgemeenschap gehad? He ...
Nee heb ik niet gehad

2 maanden geleden

Sterkte 馃檹 We hopen allemaal op goed nieuws 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Dit lijkt me niet goed
Ik wil je graag zeggen dat het goed komt maar het kan beide kanten opgaan. Ik kan je wel een positief verhaal vertellen over mijn dochter, zei had wel 3 keer zoveel helderrode bloedverlies zowel in de wc als maandverband. Ze was toen 6 weken en een paar dagen zwanger. Ze kreeg een spoedecho diezelfde avond om uit te sluiten dat het geen bbz was, gelukkig zag alles er goed uit met een krachtig kloppend hartje. De bloeding stopte en ging over in bruin bloed. Afgelopen woensdag een nieuwe echo gehad alles zag er goed uit. Ze is nu 8 weken zwanger en krijgt de 18 e september weer een echo. De gynaecoloog is voorzichtig positief. Heel veel sterkte gewenst. 馃

2 maanden geleden

Reactie op Altima

Ik wil je graag zeggen dat het goed komt maar het kan beide kanten opgaan. ...
Ps ze konden geen oorzaak vinden voor het bloedverlies

2 maanden geleden

Reactie op Altima

Ik wil je graag zeggen dat het goed komt maar het kan beide kanten opgaan. ...
Bedankt het het delen van het verhaal. Dan kan het inderdaad beide kanten opgaan. Ik ben nu onderweg naar vk en weet hopelijk straks meer. Gelukkig is het bij je dochter allemaal goed! Nu ga ik even duimen voor mezelf !

2 maanden geleden

馃馃徎馃崁

2 maanden geleden

Veelsterkte!

2 maanden geleden

Hier ook bloedverlies sinds woensdag, ook best veel. Geen krampen. Ben vrijdag bij de VK geweest en kloppend hartje gezien. Afgelopen weekend weer bloedingen, maar het is hoogstwaarschijnlijk de baarmoedermond. Ik doe het nu rustig aan en let erg op met bukken en tillen, nu geen bloedingen meer. Hopelijk bij jou ook goed nieuws!!

2 maanden geleden

Hi allemaal, net echo gehad en het is een miskraam.

2 maanden geleden

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten. Ben 4 weken en 3 dagen zwanger geweest. Ik hoop dat het me in de toekomst nog gegund is. Ben op dit moment erg aangeslagen en verdrietig, maar ik geef niet op. Het gevoel was prachtig. En hoop dat het me weer gegund is en dan wel blijft. Vk zei dat ik er niks aan het kunnen doen of had kunnen voorkomen. Ik wens jullie allemaal het beste. Nogmaals erg bedankt allemaal.