8 Reacties

17 dagen geleden

Beter 'vergeten'. Een keertje niet kan geen kwaad, te veel is niet goed.

17 dagen geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Beter 'vergeten'. Een keertje niet kan geen kwaad, te veel is niet goed.
Super dankjewel! Dan neem ik hem inderdaad niet in, dacht ik ook al beter van niet misschien. Ik vergeet weleens vaker of ik hem nou wel of niet ingenomen heb, moet ik wat tegen verzinnen… haha

17 dagen geleden

Beter inderdaad 'vergeten'. Als je hem regelmatig al ingenomen hebt, heb je al een mooie spiegel opgebouwd qua vitamines/mineralen en heb je na een keer (of paar keer) vergeten niet ineens een tekort. Geen probleem als je het een keer vergeet, beter zo dan te veel van bepaalde vitamines.

17 dagen geleden

Ik heb zo'n medicijn torentje van de kruidvat met de dagen erop, hierdoor vergeet ik het niet! Heel handig, vooral als je het ergens in het zicht zet of bij je tandenborstel bijvoorbeeld.

17 dagen geleden

Met 19 weken helemaal niet erg meer om het eens te vergeten :)
Ik doe gewoon overslaan als ik niet meer weet of te laat is om in te nemen snapje

7 dagen geleden

Tenzij je een aantoonbaar tekort hebt, heb je de vitamine niet eens nodig. Een dag vergeten is niet erg.

6 dagen geleden

Ik heb een ouderwetse pillendoos, ook omdat ik nu wat vergeetachtig ben (en aspirine slik die ik niet wil overslaan!). Mijn vriend noemt het mijn bejaardendoos :'D. Het helpt wel!