52 Reacties

6 dagen geleden

20 weken

6 dagen geleden

16 weken

6 dagen geleden

Vandaag geslacht echo 16+2 ben ik vandaag we krijgen een meisje

6 dagen geleden

Hebben ze bij de eerste echo geen potty shot gedaan?

6 dagen geleden

Dit was namelijk onze echo met de geslacht echo, 15 en een half was ik toen

6 dagen geleden

Ik zeg jongen, van de 20 weken snap ik niet veel maar puur als ik kijk naar de 16 weken, de nub is een jongensnub

6 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Hebben ze bij de eerste echo geen potty shot gedaan?
Nee, de baby ging niet zo liggen. Maar ik had dan liever gehad dat ze hadden gemeld dat we terug moesten komen. Maar de waren echt zeker. Het probleem is dat ik bij het potty shot van 20 weken wel wat zie uitsteken wat volgens de echoscopische de piemel is, maar geen idee hoe zeker dat is.

6 dagen geleden

Reactie op HartelijkeLicht296308

Nee, de baby ging niet zo liggen. Maar ik had dan liever gehad dat ze hadde ...
Wat vervelend zeg! Bij ons wilde ze het geslacht ook idd niet zeggen omdat potty shot niet nodig was. Ik heb toen nog jumping jacks staan doen, rondje gewandeld en uit eindelijk lukte die potty shot. Anders had ik terug moeten komen, want zonder is het gewoon bijna niet te zien als je onder de 20 weken bent

6 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Wat vervelend zeg! Bij ons wilde ze het geslacht ook idd niet zeggen omdat ...
Niet mogelijk *

6 dagen geleden

Nipt ? Dan ben je zeker

6 dagen geleden

Reactie op Ilse199021

Nipt ? Dan ben je zeker
In Nederland doen ze dan geen onderzoek naar het geslacht.

6 dagen geleden

20 weken
Ik zie met je 20 weken echo wel duidelijk een jongen. Maar wat vervelend dat je nu zo in twijfel bent. Ik was hier ook zo bang voor.. wij hebben een extra pretecho laten maken om het nogmaals te checken.. misschien voor jullie ook een optie.

6 dagen geleden

In Nederland doen ze dan geen onderzoek naar het geslacht.
Ah oei dat wist ik niet

6 dagen geleden

20 weken
Dit lijkt me een jongetje, vind op de 16 weken de echo de nub ook meer naar een jongen. Maar als ik jou was zou ik voor je eigen nog een nieuwe geslachts echo inplannen maar dan misschien bij een andere echoscopist? Of misschien dat je eigen verloskundige kan bellen, dat ze even meekijkt.

6 dagen geleden

Lijkt voor mij ook op een jongen.. Wij hebben met 16 weken ook een pretecho gedaan, vandaag de 20 weken echo en ze had het echt duidelijk gezien dat het hetzelfde was. Wij weten het zondag pas dus heb even mijn schoonzus gebeld die het wel al weet. Ik was hier namelijk een beetje bang voor 😅

6 dagen geleden

Dit is mijn grootste angst! Wat vervelend zeg. Ik vind beide echo's niet heel duidelijk bij jou.. Wij moesten terugkomen omdat ze het de 1e keer niet goed kon zien. De 2e keer gelukkig wel. De 20 weken echo moet ik nog krijgen.. Had je al veel spulletjes in het roze gekocht?

6 dagen geleden

Reactie op samxantxha

Dit is mijn grootste angst! Wat vervelend zeg. Ik vind beide echo's niet he ...
We hadden de geslachtsecho voor onze rondreis door Amerika en daar hebben we alleen maar meisjes spullen gekocht . dus retourneren is moeilijk.

6 dagen geleden

We hadden de geslachtsecho voor onze rondreis door Amerika en daar hebben w ...
Ach dat is echt super rot!!!

6 dagen geleden

Deze is wat duidelijker dat echt een meisje is voor ons

6 dagen geleden

En deze