Bijna 4 weken terug hebben wij met 16 weken een geslachtsecho gedaan en hier kwam uit dat het een meisje was. Het erge is dat wij ons al hadden ingelezen dat het wel eens fout kon gaan en dus hebben gevraagd of het zeker een meisje was. Nee we konden roze spulletjes gaan kopen want dit was echt een meisje.
Nu hebben we tot onze shock deze week met onze 20 weken echo te horen gekregen dat het toch niet klopte wat ze hebben gezien bij de 16 weken echo en dat het een jongetje is.
Het erge is dat je je nu gaat afvragen wie gelijk heeft ondanks dat het met de 20 weken echo natuurlijk een stuk duidelijker is.
Wat zien jullie hierin? Heeft er iemand ook met een situatie als deze te maken gehad?
De foto van 20 weken is een scan omdat we bij de verloskundige nooit de digitale versie mee krijgen.
Ik snap helemaal hoe je je voelt wij kwamen er net met de 20weken echo ook achter dat ze het verkeerd hadden.wij krijgen ene jongetje ipv een meisje🙈 schakelen
Ik snap helemaal hoe je je voelt wij kwamen er net met de 20weken echo ook ...
Ook al! Je ziet het stiekem al best veel binnen deze geboorteclub 🙈 bij ons hebben ze ook gezegd meisje, ben heel benieuwd donderdag tijdens de 20 weken echo 🙈🙈🙈
Hahaha ik ga nu ook helemaal twijfelen, heb ook bewust niks meer gekocht 🙈 ...
Ik heb echt nog niet heel veel maar heb zeker al wat kleertjes liggen (ruim €300😅😅😅😅) niet dat dat het ergste is als de baby maar gezond is, maar zou toch zonde zijn😳
Ja same hoor, toen ik hoorde dat het een meisje was al meteen wat schattige ...
Hahah nou echt heb al een zoontje, vind het lastiger leuke kleren voor hem te scoren dan voor een meisje 🤔 iedereen om me heen met 2 kids hebben eigenlijk 2 jongens dus had zelf hier ook op gerekend maar bleek toch een meisje (vooralsnog 🤪)
Hahah nou echt heb al een zoontje, vind het lastiger leuke kleren voor hem ...
Hahaha snap ik. Hier hetzelfde, allemaal 2 jongetjes in de omgeving. Had nooit verwacht zelf een meisje. Ik ben benieuwd aanstaande donderdag ☺️ Maar echt, als het maar gezond is 🍀
Ik had met 14+5 een geslachtsecho daar kwam uit een meisje en vandaag met de 20 weken echo ook nog steeds een meisje gelukkig 🥰 Zou echt goed kijken naar welk echobureau je gaat..
Hier was het zeker een meisje vandaag 🩷 ik kan verder los gaan met shoppen ...
Super leuk geniet ervan 🩷🥰🥰 ik heb pas over 1 week de 20 weken echo 😕 maar geloof in mijn geslachtsecho, ik doe altijd goed research en afgelopen zondag was het ook nog een meisje 😊
Ik had het er met de echoscopist over en ze zei dat het echt bijna nooit vo ...
Hier inderdaad ook echt een heel duidelijk meisje ! 💗
Gelukkig alles goed met de kleine meid, zelf alleen extra controle placenta bij 30 weken omdat hij net iets te dicht bij de uitgang ligt maar trekt waarschijnlijk gewoon bij😊