8 Reacties

6 maanden geleden

Allereerst heb je een heel schattig meiske. Ten tweede...kan je even langs het consultatiebureau? Mijn tweeling is vanaf hun 4e week heftig verkouden geweest. Nu 12 weken en ze snotteren nog steeds. Ik ben na het eerste huisarts bezoek rechtstreeks naar het consultatiebureau geweest. Daar onderzocht de kinderarts mijn babies van top tot teen en werd ik aangemoedigd om bij elke verandering of bezorgdheid terug te komen. Heel laagdrempelig en heel geruststellend

6 maanden geleden

Hier een mannetje wat al een maand lang verkouden was. Hoestte zo hard, kreeg het slijm niet weg en spuugde regelmatig zijn flesjes uit. Dronk ook heel slecht. Toen is via het cb een pre-logopediste mee komen kijken terwijl hij een flesje dronk, of misschien zijn drinktechniek niet voldoende was. Ze zei meteen dat ze het al merkte, Sem had verbogen reflux en was dus niet verkouden, maar hoestte omdat het eten telkens omhoog kwam en hij hier niks mee kon. Zijn neusje was dan ook nooit verstopt. Dus zijn overgegaan op advies van het cb naar anti-reflux voeding. Het slijm ophoestte werd toen NOG erger. Liep rood aan van het hoesten en op het toppunt ook nog blauwe lipjes. Toen weer gebeld naar het cb en hebben pepti voorgeschreven gekregen (tegen koemelkallergie). Verder toont hij geen symptomen hiervan, maar na een week pepti hebben wij een ander kind! Niet meer hoesten, niet spugen en drinkt 5 keer 150 volledig leeg! Mocht je vragen hebben kun je altijd een berichtje sturen. Hopelijk vinden jullie snel wat!

6 maanden geleden

Reactie op bo111096

Hier een mannetje wat al een maand lang verkouden was. Hoestte zo hard, kre ...
Hallo, Mag ik vragen of die van jou er vanaf de geboorte al last van had want in de eerste weken leek het best goed te gaan op die voeding behalve het hele slechte drinken dan maar daarna kreeg is ineens steeds vaker verkoudheids klachten.

5 maanden geleden

Reactie op Patricia de raaf