6 Reacties

2 maanden geleden

Ik had in het begin ook last van wisselende symptomen, ‘s ochtends voelde mijn borsten ineens niet meer zo gevoelig, en ‘s middags weer wel. Nu ben in intussen 6 weken vandaag en nu zijn ze intussen ‘stabiel’ gevoelig/pijnlijk. En de ene dag was ik vermoeid, de andere dag weer niet. Dus ik denk dat dat niet per se iets hoeft te zeggen! Kan het zijn dat je urine vanmorgen minder geconcentreerd was dan gisteren? Ik zou morgen nogmaals testen, dan kun je het goed vergelijken.

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Ik had in het begin ook last van wisselende symptomen, ‘s ochtends voelde m ...
Heel erg bedankt voor je reactie! Het stelt me gerust dat anderen ook last hebben van wisselende symptomen, hoe vervelend dit ook is. Ik had de afgelopen week een “stabiele” pijn in mijn borsten, nadat de eerste dagen nogal wisselend waren (ik wist vanaf 3w3d al dat ik zwanger was en had toen al pijnlijke borsten). Wat betreft de concentratie urine: ik heb evenveel geslapen beide nachten maar over de hoeveelheid drinken durf ik niks te zeggen. Dat wordt dan morgen testen. Zolang ik geen bloed zie, kan het nog alle kanten op. Ik wens je een fijne zwangerschap 😘

2 maanden geleden

Hoeveel weken ben je? Volgensmij is het heel normaal dat symptomen komen en gaan..

2 maanden geleden

Reactie op Lina1995

Hoeveel weken ben je? Volgensmij is het heel normaal dat symptomen komen en ...
5 weken vandaag..

2 maanden geleden

Reactie op Krisje55

5 weken vandaag..
Ah oké! Ik zou je niet teveel zorgen maken.. mijn borsten zijn ook al minder gevoelig (7 wk) dan in week 4/5 dus ik denk dat het erbij hoort :) Lees het ook meer hier!

2 maanden geleden

Reactie op Lina1995

Ah oké! Ik zou je niet teveel zorgen maken.. mijn borsten zijn ook al minde ...
Aaaah gelukkig maar! Zolang ik niet bloed zal het wel goed zijn. Dankjewel! ☺️