5 Reacties

één maand geleden

Bij mij begon ik heel lichtjes te bloeden met 5 weken..dit duurde een week lang, ene dag meer bloed, ene dag geen bloed. Na deze week begon het in een keer heel heftig te bloeden, net een menstruatie maar dan heftiger. Ik heb toen een echo laten maken en bleek een leeg vruchtzakje te zijn. Ik heb in de tweede week het vruchtzakje ook verloren met heel veel andere stolsels en bloed. Heb 1 dag flinke buikkrampen gehad, soort voorweeen, dit hield enkele uren aan en daarna ging het geleidelijk steeds beter en stopte de bloeding ook na de tweede week. Enkele weken daarna een controle echo en alles was schoon. In totaal dus 2 weken gebloed met pas in de tweede week de zware bloeding. Ik wil je heel veel sterkte wensen, houd vol!

één maand geleden

Ik zit nu ook midden in mijn miskraam. Tijdens de 7 weken echo kwamen we erachter dat en ook een leeg vruchtzakje was. Vorige week zondagnacht is het dan ook bij mij begonnen. Onwijze krampen en niet kunnen slapen. Erna kwam er veel bloed (plaste ook alleen maar bloed). Afgelopen dinsdag ben ik denk ik het zakje natuurlijk verloren, dat voelde echt heel gek! Mijn krampen zijn sindsdien veel minder en tot aan vandaag nauwelijks meer. Het bloeden wordt ook steeds minder. Maandag wordt ik gebeld voor een echo om te kijken of ik daadwerkelijk schoon ben. Eliza, ik wil je heel veel sterkte wensen ik leef met je mee. Liefs Sacha

één maand geleden

Ik kwam er ook bij 7 weken achter dat ik een leeh vruchtzakje heb. Zit nu op 9 weken en vraag me af hoelang het nog duurt? Ik heb vandaag acupunctuur + Chinese massage gehad in de hoop het in jgang te zetten. Ik heb sindsdien lichte krampen. Heeft iemand hier ervaring mee? Veel sterkte allemaal.

één maand geleden

Ik kwam er met 5 weken achter dat ik zwanger was en een paar dagen later had ik ook meteen een miskraam. Ik kreeg gelijk last van bloedingen, deze bloedingen hebben 1,5 week aangehouden die gepaard ging met buikkrampen. Na die 1,5 week waren bij mij de lichamelijke klachten weg, wel had ik daarna nog erg last van mijn hormonen. Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd