26 Reacties

één maand geleden

Ja heel herkenbaar! Op werk na een paar uurtjes al zó moe. 😅

één maand geleden

O ja, enorm herkenbaar! Schaam me beetje voor het feit dat ik als ik eraan toe zou geven, heel de dag kan slapen 🤯

één maand geleden

Ik heb dit ook ongeveer 2 weken gehad, ongeveer vanaf eind week 7. Nu merk ik vanaf halverwege week 9 dat ik echt wel weer meer energie heb overdag. Wel vaak 's avonds al slapen tussen 21 en 22 uur... Ben nu 10+4.

één maand geleden

Reactie op PrachtigeKrokus766762

O ja, enorm herkenbaar! Schaam me beetje voor het feit dat ik als ik eraan ...
Ja ik probeer er toch wel van te genieten, want denk ja dan zal ik het nodig hebben. Mijn huishouden en een zeer actieve hond vinden dat minder gezellig 🤪

één maand geleden

Ja ik! Nou ben ik altijd al het vermoeide type geweest, maar sinds de zwangerschap al helemaal. Meestal begint het na het ontbijten al. Enorme vermoeidheid. Als ik dan even op de bank ga liggen (rond 09:00/10:00 uur) val ik zo in slaap. Ook al ben ik net wakker (rond 07:30 uur). Vanochtend werd ik om 11:20 uur wakker op de bank en had daardoor een afspraak gemist. Nou leg dat maar eens uit 🤷‍♀️. En als ik niet ‘s ochtends in slaap val, is het sws in de middag raak. Even liggen op de bank en weg ben ik. Precies zoals bij jou, uren slapen. Ik heb daardoor helemaal nergens energie voor. Maar als erover klaag tegen mezelf of een ander, kan ik ook weer denken dat dit misschien toch minder erg is dan meiden die de hele dag heel erg misselijk zijn of de hele dag door enorme hoofdpijn hebben. Zo probeer ik het voor mezelf te relativeren, maar blijft lastig 😅

één maand geleden

Reactie op April2025

Ik heb dit ook ongeveer 2 weken gehad, ongeveer vanaf eind week 7. Nu merk ...
Ja ik slaap overdag en lig er savonds ook om 21:30 in en slaap dan haha 🫣

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ja ik! Nou ben ik altijd al het vermoeide type geweest, maar sinds de zwang ...
Goeie indruk, ik ben ook helemaal niet misselijk alleen zo moe. Haha ik geef er ook lekker aan toe hoor. Alleen m’n huishouden en hond vinden dat een minder goed idee. Probeer toch altijd wel nog ruim uur te wandelen met de hond, dus zou ook daarvanuit kunnen zijn na lichamelijke inspanning extra moe

één maand geleden

Reactie op Mvdb<3

Ja heel herkenbaar! Op werk na een paar uurtjes al zó moe. 😅
Ik werk ook maar 4 uurtjes op een dag, voelt alsof ik 9uurs dienst heb gehad haha

één maand geleden

Hier ook vermoeidheid. Ik heb dit mijn eerste zwangerschap heel de zwangerschap gehad. Werk nu ook maar van 7:30-14 uur en dan thuis even slapen voor ik de oudste weer moet halen. Redt t anders ook niet.

één maand geleden

Reactie op C.1234

Ik werk ook maar 4 uurtjes op een dag, voelt alsof ik 9uurs dienst heb geha ...
Oh wel fijn dat je smiddags dan naar bed kunt! Heb je dit met je werkgever zo geregeld of werkte je voor de zwangerschap ook 4 uur per dag?

één maand geleden

Reactie op Mvdb<3

Oh wel fijn dat je smiddags dan naar bed kunt! Heb je dit met je werkgever ...
Werk standaard 4 uurtjes per dag, lekker vanaf de middag thuis. Heerlijk

één maand geleden

Reactie op Manon36

Hier ook vermoeidheid. Ik heb dit mijn eerste zwangerschap heel de zwangers ...
Oh zwaar inderdaad! Ik werk van 8 tot 12:00 en daarna nog hond en huishouden doen. Gelukkig daarna dutten haha

één maand geleden

Haha moet hier wel om lachen. Zoooo herkenbaar. Ging gisteren even een dutje doen van 20 min.. ‘powernap’. Nou het was eerder een powerwinterslaap 😂 4 uur later wakker..

één maand geleden

Reactie op C.1234

Goeie indruk, ik ben ook helemaal niet misselijk alleen zo moe. Haha ik gee ...
Super dat je dagelijks wandelt. Goed voor jouzelf en de hond 😀

één maand geleden

Reactie op C.1234

Ja ik probeer er toch wel van te genieten, want denk ja dan zal ik het nodi ...
Nuchter en helemaal mee eens eigenlijk. Onze Mechelse herder vind het soms ook erg jammer dat ze wat minder aandacht krijgt 😅

één maand geleden

Heel herkenbaar, vermoeidheid is bij mij vanaf het begin een van de grootste symptomen die ik heb. De verloskundige vandaag zei wel dat dit heel normaal is maar wel vervelend kan zijn als je voorheen een actief persoon was. 😂

één maand geleden

Ik ben constant moe. Beetje jammer dat al het wasgoed eronder lijdt nu en ik niet kan koken maargoed ik heb een lieve en behulpzame man die bijspringt waar kan. Mijn dochter van 3 helpt ook mee door mama soms ook gewoon te slapen tussen de middag. Het is niet gezellig maar over een paar weken heb ik weer genoeg energie. We komen er wel 😂

één maand geleden

Herkenbaar. Slaap makkelijk van 21:00 tot 08:00.😅

één maand geleden

Dood en dood moe hier! Nu 9 weken en ik tel af tot het tweede trimester🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Ik ben constant moe. Beetje jammer dat al het wasgoed eronder lijdt nu en i ...
Dit dus! (Minus kindje in huis). Slaap met 1-4 pauzes de hele nacht door, werk max 3-4 uur en kan daarna makkelijk weer 2-4 slapen elke dag. En op dagen zonder werk al even veel 😌 manlief kookt en huishoudt veel meer, baalt heel af en toe maar doet alles meestal zonder meer. Het is maar even zo! We zien wel en we doen het samen, dit kindje krijgen :)