13 Reacties

gisteren

Kan ook zijn dat de darmen moet wennen aan vast voedsel. Zulke ontlasting had onze dochter ook. Wij gevem nu roosvicee pruimen en de ontlasting is perfect nu

gisteren

Hebben wij hier inderdaad ook last van, vermoed door vast voedsel. Geven af en toe een pruimenhapje en dat helpt

gisteren

Lijkt mij toch normaal? Onze dochter heeft dat ze sinds 6maanden echt veel meer vast voedsel krijgt alleen nog maar drollen als ontlasting. Het is nooit meer dun zoals daarvoor altijd wel was.

gisteren

Onze dochter heeft af en toe ook een echt keuteltje. Ligt inderdaad aan een hapje. Zit ze ook flink te persen, een hele bevalling voor zo’n mini poepje 😂. Idd goed hapjes afwisselen, af en toe pruimenhapje. Goed melk blijven geven ook, dan komt het wel goed.

gisteren

Wat voor pruimenhapje geven jullie als ik vragen mag?

gisteren

Ik doe zo nu en dan een druppel lijnzaadolie door zijn fles en groentehap.

gisteren

Reactie op Roos23

Je hebt knijpzakjes met pruimen smaak en roosvice laxo pruimen perfect

gisteren

Reactie op Roos23

Zo’n Albert Heijn bio potje. Ik geef meestal maar een half potje. Binnen een kwartier poept ze haha. Volgende dag is het wel heel donker, bijna zwart. Dan weet je dat dat kan.

gisteren

Als je denkt dat er verstopping is dan moet je wat meer vocht geven en niet alleen maar meer dingen als pruim. Dan geef je namelijk meer vezelige en als je daar geen extra vocht bij geeft wordt het alleen maar erger met de verstopping.

18 uur geleden

Reactie op Stevi2109

Als je denkt dat er verstopping is dan moet je wat meer vocht geven en niet ...
Eens, ik geef een druppel water en ik haal vaak een schepje kunst voeding weg. Dus een fles van 180 cc daar doe ik dan 5 schepjes bij ipv 6...

17 uur geleden

Hier hetzelfde de afgelopen dagen. Zielig meisje is hard aan het werken voor een inniemieni poepie. Ik leg haar wat vaker aan en ik let op dat ik haar niets te eten geef wat verstoppend kan werken. Ohja en veel buik massages en 'fietsen'.

Reactie op Roos23

Ik koop gewoon gedroogde pruimen in de supermarkt en doe die bij zn fruithapje in de ochtend. Werkt als een tierelier