7 Reacties

één maand geleden

Mijn beste vriendin zit ook in een helee andere levensfase. Gaat veel uit, single leven etc. Terwijl ik getrouwd ben en nu dus zwanger. Ze heeft zoo hard gehuild toen ik het haar vertelde, ze was zó blij🥹 ik had haar een rompertje gegeven

één maand geleden

Ik zou het gewoon vertellen. Geen poespas. Je kan het niet van tevoren inschatten hoe ze gaat reageren en dit is denk ik gewoon een kwestie van laten gebeuren.

één maand geleden

Mijn beste vriendin heeft zelfs een aantal jaren geleden een abortus gehad(heel zwaar mee gehad). Ik vond het bij haar ook heel moeilijk om te vertellen, maar ze was zo ontzettend blij voor ons en ze is ook echt een van de leukste tantes voor onze kleine man. Deze keer heb ik het haar bijna als eerste verteld en ze is weer zo super enthousiast en blij voor ons! Echt heel leuk! Je onzekerheid gaat pas weg als je het verteld. Ik hoop dat jouw vriendin het net zo leuk vind als de mijne!🩷🩵

één maand geleden

Allereerst van harte welkom met je zwangerschap 🥰 Ook al zitten jullie in andere fases, als ze echt je beste vriendin is zal ze heel blij voor jou zijn en je steunen. Misschien heeft ze even tijd nodig om aan het idee te wennen. Toen ik rond de 30 was en mijn tweelingzus en vriendinnen zwanger werden, had ik voor mezelf het gevoel: "ik ben hier nog niet klaar voor dat zij kinderen krijgen". 😂 Maar ik was meteen heel blij voor ze. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat er ruimte in de vriendschap is voor jóuw verhalen en ervaringen, én voor die van haar. Wederzijdse interesse in elkaars leven. Het komt vast goed.

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Allereerst van harte welkom met je zwangerschap 🥰 Ook al zitten jullie in ...
Welkom = gefeliciteerd

één maand geleden

Het is helemaal goedgekomen! Ze reageerde super enthousiast en was blij voor me. Zo fijn! ❤️

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Het is helemaal goedgekomen! Ze reageerde super enthousiast en was blij voo ...
Wat fijn! Nu kun je extra genieten 🥰🥰