15 Reacties

één maand geleden

Ik mijn ouders al eerder maar de overige mensen heb ik met 12 weken gedaan

één maand geleden

Een aantal wisten het al eerder maar nu ik 12 weken ben iedereen vertelt

één maand geleden

Onze beide ouders hebben we het direct verteld en onze beste vrienden. Zo creër je een vangnet voor als het mis mocht gaan. Daarna hebben wij gewacht tot na de uitslag van de NIPT om het ons dochtertje van 3 te vertellen en de rest van de familie en vrienden. 😊

één maand geleden

Na de uitslag van de nipt iedereen! Ouders en beste vriendin vanaf 8 weken

één maand geleden

Familie en goede vrienden met de positieve test al, op mn werk een aantal collega's zodat ik begrip kreeg als er wat was en m'n werkgever na de 2e goede echo met 8.3 omdat ik toch al een beste buik heb. Vrijdag hebben we de termijnecho en dan gaan we het ook op fb zetten denk ik

één maand geleden

Vanwege de misselijkheid is iedereen die we persoonlijk spreken al lang op de hoogte. Ik heb er op het moment totaal geen plezier in om het op insta ofzo bekend te maken.

één maand geleden

Reactie op Eddybear80

Onze beide ouders hebben we het direct verteld en onze beste vrienden. Zo ...
Wij ook ongeveer zo! Social media hoef niks te horen, de mensen in ons leven zullen het weten voor de kleine er is en één persoon die met ons een lastigere relatie meent te hebben maar die er wel bij hoort voor ons die zal een kaartje ontvangen gezien het eenzijdige gebrek aan communicatie helaas. Maar dan is dus iedereen die er ecjt toe doet vroeg genoeg op de hoogte vinden wij :).

één maand geleden

Mijn schoonmoeder en zwager als eerst met 2-3 weken. Ik heb het met 5 weken aan werkgever verteld en een aantal collega's. Vanwege misselijkheid Na mijn vitaliteitsecho met 8 weken heb ik het aan iedereen verteld die ertoe doet en op insta gezet. Ik schreeuw mijn zwangerschap altijd van de daken af. Ik houdt ervan om het te delen. Vooral mijn goede vriendinnen en vrienden en schoonmoeder en zwager waren zoooooo blij. En die waren zo aan het meehopen op een nieuwe baby dat ik het echt meteen moest delen met hen 😂🙏🏿🥰

één maand geleden

Mijn ouders bij 4/5 weken, de rest bij 9 weken verteld (kwam net zo uit want heel de fam was samen op dat moment). Werk vertel ik het bij 13weken

één maand geleden

Reactie op HappyMother2023

Mijn ouders bij 4/5 weken, de rest bij 9 weken verteld (kwam net zo uit wan ...
Op social media weet ik het nog niet, vind het nog wel even chill zo

één maand geleden

Bij ons weet nog niemand het. Morgen gaan we het aan mijn ouders en zus en zwager vertellen. Donderdag aan mijn schoonouders. Nog een idee hoe het te vertellen? Mijn moeder is morgen jarig, dus wel leuk om iets van een cadeautje te doen, maar wil mijn vader er dan ook bij betrekken.

één maand geleden

Reactie op AD89

Bij ons weet nog niemand het. Morgen gaan we het aan mijn ouders en zus en ...
Gebakje meenemen en dan de echo in de doos leggen, rompertje met opa en oma op, zwangerschapstest in een doosje doen en dan doen alsof je een cadeautje mee hebt

één maand geleden

Onze ouders al vrij snel. Nu ik 9 weken ben hebben we het aan de rest verteld (familie, vrienden, collega’s etc.). Fijn om het te kunnen delen. Social media nog even niet, wellicht na de termijnecho.

één maand geleden

We hebben het onze ouders, broers en zussen verteld met 9 weken na de eerste echo. Op werk heb ik het vandaag verteld na een goede 13-wk echo en NIPT-uitslag. Had beschuit en twee pakken muisjes meegenomen. M'n leidinggevende wist het al eerder ivm misselijkheid en minder productief zijn op werk, met ongeveer 8 weken