16 Reacties
12 dagen geleden
Hii,
Ik ga bij Weleda in Zoetermeer een zwangerschapsmassage doen. Lijkt me heerlijk en die producten zijn allemaal natuurlijk.
12 dagen geleden
Laatst heb ik eens een magnesium zout bad gedaan van een uur, floaten. Ivm hoofdpijn en vermoeidheid. Dat was eeeeven wennen, zo ook helemaal zonder prikkels (ipv altijd aanstaan met een 1 jarige thuis馃挋), maar uiteindelijk wel relaxt! Ik heb besloten elke maand zo'n bad te doen voor de magnesium. Binnenkort ga ik voor een zwangerschapsmassage! 鈽猴笍
12 dagen geleden
Hier heb ik voor komende vier maanden elke maand een afspraak staan. Telkens als ik wil, is last minute geen optie. Dus dacht hup vooruitplannen met die handel. Heb voor nu twee keer zwangerschaps massage, 1x voeten en 1x headspa (mommy to be treatment). Heel veel zin in en kijk er nu al naar uit! Ohja en lekkere pedicures ingepland, want op den duur gaat die buik natuurlijk in de weg zitten.
12 dagen geleden
Reactie op GezelligeEdelsteen640516
Hii,
Ik ga bij Weleda in Zoetermeer een zwangerschapsmassage doen. Lijkt m ...
Ah ben benieuwd laat me weten hoe het was!
12 dagen geleden
Reactie op Lis920827
Hier heb ik voor komende vier maanden elke maand een afspraak staan. Telken ...
Ja pedicure is ook een goeie!
12 dagen geleden
Reactie op WifeyDP_
Laatst heb ik eens een magnesium zout bad gedaan van een uur, floaten. Ivm ...
Heeerlijk! Doe je dat thuis of ergens ?
11 dagen geleden
Reactie op WifeyDP_
Nee bij Floating in Zwolle, speciaal bad cabine 鈽猴笍
Ah lekker zeg! Deze komt zeker boven aan mijn lijstje haha
11 dagen geleden
Reactie op MelVG
Is het dan niet heel vervelend om nadien (helemaal soezig) terug naar huis ...
Als het kon was 's avonds lekker thuis inderdaad fijner, maar helaas hebben we die optie niet. Met het rijden zelf had ik in principe niet zon probleem. Je kan ook samen gaan evt.
Ze verkopen daar wel emmers van dat magnesium badzout, vast ook online te vinden!
10 dagen geleden
Reactie op WifeyDP_
Nee bij Floating in Zwolle, speciaal bad cabine 鈽猴笍
Is dat warm water?
9 dagen geleden
Ik laat elke 4 weken mijn nagels doen, elke twee weken wimpers opvullen ,elke 8 weken een facial en pedicure. Elke week thuis een selfcare dagje(masker, scrubben, de gehele rambam). Ik hou ervan om mezelf te verwennen. Zeker als moeder van een 3 jarige en ik werk veel en een huishouden en huwelijk.... ik ben kapot. Ik heb het ook echt nodig deze momenten 馃槄. Ik zit nu nog te kijken voor een fijne accupuncturist en een dagje thermen ofzo