21 Reacties

茅茅n maand geleden

hii ik ben morgen 10 wekeb zwanger ik heb het ook droge mond ook heel erg als ik sochtends wakker word ook zn naare smaak bahh

茅茅n maand geleden

Yes! Hier ook hetzelfde. Had het ook bij de vorige zwangerschap. Alleen het eerste trimester. Het lijkt op ijzer inderdaad, maar iets zuurder ofzo. Kan het ook niet plaatsen. Maar water drinken maakt het erger..

茅茅n maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Zo smerig. Ik heb een meeneem tandenborstel bij me en een mini tandpasta en mondwater zodat ik op mn werk ook mn tanden kan poetsen. Ik wordt er naar van en ook onzeker want ik heb de hele dag het gevoel alsof ik stink. Heel irritant. Dusja ik poets nu iets van 6x per dag ofzo. Het is een onbeschrijfelijke smaak....

茅茅n maand geleden

Bloedsmaak? Zoiets?

茅茅n maand geleden

Yuuuupppp.

茅茅n maand geleden

Reactie op Do Sijssens

hii ik ben morgen 10 wekeb zwanger ik heb het ook droge mond ook heel erg ...
jaaa ik heb ook last van een droge mond. Drinken helpt gewoon niet.

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmaaaa22

Yes! Hier ook hetzelfde. Had het ook bij de vorige zwangerschap. Alleen het ...
Vreselijk! Nee bij mij is het geen ijzer smaak. Ik kan echt niet uitleggen wat voor smaak het is en niks helpt 馃ズ

茅茅n maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Ik heb precies hetzelfde! Zo smerig. Ik heb een meeneem tandenborstel bij m ...
Wat slim! Ga ik ook doen 馃ぃ Ik word er ook onzeker van, het voelt gewoon alsof ik jaren m鈥檔 tanden niet heb gepoetst. Zo鈥檔 gekke smaak 馃あ

茅茅n maand geleden

Reactie op nadinew1007

Bloedsmaak? Zoiets?
Nee geen bloed/ijzersmaak. Het is alsof je je tanden niet poetst ofzo. Heel zuur achtig 馃槴

茅茅n maand geleden

Reactie op heynikki

Yuuuupppp.
馃槴馃槴馃槴

茅茅n maand geleden

Jaaa heb ik ook last van en idd droge mond, drinken helpt niet, ff iets zoets drinken helpt ook niet, alleen tandenpoetsen helpt heel ff.

茅茅n maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Nee geen bloed/ijzersmaak. Het is alsof je je tanden niet poetst ofzo. Heel ...
Jaaaa dat zure omggg vreselijk

茅茅n maand geleden

Ik had daar ook heel erg last van, bij al m鈥檔 zwangerschappen trouwens. Bij mij gaat het na het eerste trimester langzaam aan weg en dan heb ik het af en toe nog, maar niet dagelijks. Op z鈥檔 ergst hielp het bij mij om op een ijsklontje te zuigen. Maargoed dat kan natuurlijk alleen thuis馃槄 verder dingen die kort helpen: tanden poetsen, kauwgom, zuigsnoepje, pepermuntje, dropje

茅茅n maand geleden

Zo herkenbaar! Ik ben nu 11+4 en bij mij wisselt per dag hoe erg het is. Soms alleen nadat ik gegeten of gedronken heb en als ik dan kauwgompje eet gaat het weg. Maar soms is het ook de hele dag door en dan helpt echt helemaal niets. Dan kan ik 10x tanden poetsen maar komt t 15 min later zo weer terug. Idd precies t gevoel alsof je dagen je tanden niet hebt gepoetst, zo vies 馃槶 Ik heb stiekem hoop dat het in het tweede trimester beter word haha.

茅茅n maand geleden

Herkenbaar! Ben nu 11+4 en heb het al aantal weken. Tandenpoetsten helpt heel even. Kauwgom ook alleen zodra die minder sterk word na 10-15 min komt weer terug! Heel vervelend. Hopelijk wordt het minder in tweede trimester 馃檹

茅茅n maand geleden

Ik heb dit ook, zo naar! Het is geen ijzer smaak maar meer een wee茂ge smaak.. het wordt erger na het eten van suikers en koolhydraten, bij mij helpt tandenpoetsen en hele sterke kauwgom die waarvan je mond bijna explodeert zo sterk

茅茅n maand geleden

Hoi 馃憢. Fijn om te lezen dat anderen dit ook hebben. Bij mij begon het met 8,5e week. Constant een zurige smaak in mijn mond. Begon 鈥榮 ochtends direct zodra ik weer actief speeksel kreeg na eten en ging de hele dag door. Werd er echt gek van. Vond het veel vervelender dan de misselijkheid. Gelukkig is het vanaf 13 weken bij mij echt afgenomen. Ben nu 13+4 en heb er echt minder last van. Soms nog wat aan het einde van de dag maar veel milder. Hopelijk neemt het bij jullie ook allemaal na het 1e trimester af. Wat mij hielp waren zuurtjes en boterbabbelaars, alles waar je wat langer op kunt zuigen.

茅茅n maand geleden

Reactie op MBW93

Hoi 馃憢. Fijn om te lezen dat anderen dit ook hebben. Bij mij begon het met ...
Ja ik eet napoleon鈥檚! Hahaha

茅茅n maand geleden

Heb dit ook, na alles wat ik eet. Er achter gekomen dat paar thee lepeltjes citroensap of zuigen op een stuk citroen enorm helpt.

茅茅n maand geleden

Precies dit ik wordt der ook helemaal gek van eet ook graag kauwgom erdoor wat ik natuurlijk niet te veel doe maar het liefst wel