18 Reacties

2 maanden geleden

Heb je een metaalsmaak of bloedsmaak toevallig? Daar ben ik allebei wel mee bekend

2 maanden geleden

Hier een bloedsmaak

2 maanden geleden

Oh heel herkenbaar, ik volg dit even! Wat vervelend hè!!

2 maanden geleden

Meer metaal dan bloed

2 maanden geleden

Wel lastig te duiden wat voor smaak precies

2 maanden geleden

Dat heb ik tijdens de vorige zwangerschap wel gehad en duurde echt best wel heel lang voor het over was. Alleen kauwgom hielp enigzins. Het gaat vanzelf weer over.

2 maanden geleden

Oh fijn om te lezen, dat meerdere hier ook last van hebben en dat ik niet de enige ben. Hier ook al echt 3/4 dagen last van metaalsmaak in mijn mond🥴. Het komt en het gaat, maar ik word er zooo misselijk van en niets helpt.

2 maanden geleden

Hier ook dagelijks een vieze metaalsmaak in mn mond

2 maanden geleden

Hier ook de hele dag door, verschrikkelijk… alles helpt maar kort, hopelijk is het snel over 😮‍💨

2 maanden geleden

Wat hebben veel er last van🙈 ik heb het trouwens bij alle drie m’n zwangerschappen gehad en nog steeds niet de oplossing gevonden😅

2 maanden geleden

Bij mij helpt munt thee, ik drink het met honing. Maat ja als het op is dan komt het met 15-30 minuten weer terug. Dus langzaam drinken 😅

2 maanden geleden

Reactie op tishtosh

Bij mij helpt munt thee, ik drink het met honing. Maat ja als het op is dan ...
Ga ik proberen

2 maanden geleden

Ik had dat met ook vooral in de avond.. gemberthee leek wel beetje te helpen

2 maanden geleden

Reactie op nadinew1007

Ik had dat met ook vooral in de avond.. gemberthee leek wel beetje te helpe ...
Ja precies dit, vooral in de avond!

2 maanden geleden

Zuigen op een ijsblokje lijkt een beetje te helpen. Het blijft langer weg dan andere dingen die ik heb geprobeerd

2 maanden geleden

Ik ben heel erg benieuwd welke tandpasta voor jullie werkt? Ik heb al lange tijd eentje zonder fluoride, maar daar krijg ik nu toch ook zo’n vieze smaak van in de mond!

2 maanden geleden

Ik had dit heeeeel erg bij m'n 1e zwangerschap. Bij mij hielp niets.

2 maanden geleden

Hier ook veel last van! Niemand nog een tip die langer werkt?😭