18 Reacties

één maand geleden

Ik moet multivit + vit D + visolie nu innemen. Ben 10 weken en 2 dagen nu

één maand geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Ik moet multivit + vit D + visolie nu innemen. Ben 10 weken en 2 dagen nu
Dit zit in 1 tablet

één maand geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Dit zit in 1 tablet
Waar koop je deze? Ben toevallig ook op zoek naar deze combi in 1

één maand geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Ik moet multivit + vit D + visolie nu innemen. Ben 10 weken en 2 dagen nu
Hier zit geen foliumzuur in?

één maand geleden

Reactie op Jolara

Hier zit geen foliumzuur in?
Durf ik niet te zeggen. Ga dit morgen halen

één maand geleden

Maar wie zegt dat het beter is om te stoppen met foliumzuur?

één maand geleden

Reactie op jorielled

Waar koop je deze? Ben toevallig ook op zoek naar deze combi in 1
Kruidvat

één maand geleden

Als je gezond en gevarieerd eet zijn supplementen niet nodig. Je kunt ook losse pillen nemen. Ik neem bijv omdat ik vegetariër ben b12, omega3, en vitD apart

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Maar wie zegt dat het beter is om te stoppen met foliumzuur?
Het staat bij mij op de verloskundige site en op internet lees je er nog meer over.

één maand geleden

Maar waarom maken ze bijv Davitamon zwangerschap met foliumzuur erin? Die kan je de hele zwangerschap gebruiken...dus dan neem ik aan dat je deze ook na week 10 gewoon kan slikken?

één maand geleden

Reactie op Jolara

Het staat bij mij op de verloskundige site en op internet lees je er nog me ...
Oke dan. Mijn verloskundige moedigt het aan om juist door te slikken. Bij mn eerste ook gedaan. Kan er eigenlijk ook niks spannends over vinden op internet. Alleen iets dat het misschien een kans kan geven om eerder overgewicht te krijgen? Daar word ik nou niet warm of koud van. Maar dat is ieder voor zich. Wat je ook zou kunnen doen is eventueel een gewone multivitamine innemen die qua innamen vergelijkbaar is met een zwangerschaps multivitamine. Op google vindt je genoeg multivitamine zonder foliumzuur.

één maand geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Kruidvat
Is dit van eigen merk of lucovitaal?

één maand geleden

Ik heb van vitakruid de dag en nacht mama. Mijn verloskundige zei dat ik vanaf 10/11 weken beter alleen de nacht variant kon nemen..

één maand geleden

Het is helemaal niet beter om te stoppen. Er gaan wel eens verhalen rond zoals bij alles maar het is niet bewezen dat je moet stoppen.

één maand geleden

Volgens mij is het niet persee ‘beter’ om te stoppen met foliumzuur maar is het in principe niet meer nodig om dit na de 11 weken nog te slikken. Dus als je het los slikt kun je er mee stoppen. Volgens mijn verloskundige kun je de multi vit voor zwangeren (dus met de foliumzuur) gewoon hele zwangerschap slikken.

één maand geleden

Ik lees even mee. Mijn verloskundige gaf aan dat ik inderdaad mocht stoppen met foliumzuur na 11 weken. Volgens haar moet ik starten met multivitamine. Nu ben ik een lastige wat pilletjes aan gaat 🫣 ik had eerst de tabletten van Davitamon maar die krijg ik echt niet weg.. Nu heb ik van Yummy Gums Multi + gezien en vraag ik me af of deze voldoende zijn. Dit zijn kauwtabletten en voor mij dus ideaal! Wat denken jullie?

één maand geleden

Of zijn deze meer aan te raden? 🤔