10 Reacties
7 dagen geleden
Woon zelf in rockanje hier is het niet en Maassluis is beetje ver als ik in de buurt woonde was wel leuk geweest
7 dagen geleden
Reactie op Marcellavansantvliet
Woon zelf in rockanje hier is het niet en Maassluis is beetje ver als ik in ...
Wat jammer! ☺️
7 dagen geleden
Reactie op Kimmst
Ik heb mij deze week aangemeld voor ‘mom in balance’ in Schiedam. Geen zwan ...
Oh wat is dat dan? 😊
7 dagen geleden
Reactie op Kimmst
Workouts speciaal voor zwangeren, aangepast op je zwangerschapsfase en lekk ...
Wat super leuk! Ik heb mijn abonnement bij basic opgezegd, want ik heb het zo erg aan mijn rug en bekken. Ik moet om de 1,5 uur een half uur plat liggen. Zijn het zware workouts? 😊
7 dagen geleden
Reactie op Itsaishalapre
Wat super leuk! Ik heb mijn abonnement bij basic opgezegd, want ik heb het ...
Hè bah, vervelend zeg!
Ik heb zelf erg last van mijn onderrug en dat ook aangegeven. Ze houden er rekening mee en ze passen dan de workouts voor jou aan (en qua weken ook steeds minder intensief), ze kijken wat in jouw specifieke geval beter is dan de algemene oefening. Ik heb een proefles genomen voor €10. Heb het echt als super fijn ervaren om gericht weer te sporten. Dat abonnement van de sportschool ook opgezegd, doordat dat geen optie was en ik het wel spannend vond. Wellicht een aanrader om eens te proberen?
7 dagen geleden
Reactie op Kimmst
Hè bah, vervelend zeg!
Ik heb zelf erg last van mijn onderrug en dat ook a ...
Ah vervelend dat jij er ook last van hebt.. Het klinkt wel super leuk!! Waar is het? Ik zou het wel willen proberen 😊
7 dagen geleden
Reactie op Marcellavansantvliet
Woon zelf in rockanje hier is het niet en Maassluis is beetje ver als ik in ...
In Hellevoetsluis bieden ze toch ook zwangerschapszwemmen aan? Moet je alleen wel over een auto beschikken.