11 Reacties

18 dagen geleden

Jah, dit kan niemand weten hé. Bel naar je VK als je je zorgen maakt.

18 dagen geleden

Reactie op heynikki

Jah, dit kan niemand weten hé. Bel naar je VK als je je zorgen maakt.
Ja sorry bedoelde eigenlijk of iemand anders dit ook heeft meegemaakt, ik ga idd in VK morgen voor de zekerheid even bellen

18 dagen geleden

Wat vervelend! Voor de zekerheid gewoon bellen. Daar hoef je ook niet tot morgen mee te wachten volgens mij hoor, die onzekerheid is erg naar.

18 dagen geleden

Reactie op Angs

Ja sorry bedoelde eigenlijk of iemand anders dit ook heeft meegemaakt, ik g ...
Wat een vervelende reactie... Volgensmij is dit forum juist om zorgen te bespreken. Ja, ik heb dit ook eens mee gemaakt met de vorige zwangerschap, 32 weken was ik toen ongeveer. Begrijpelijk dat je het even zeker wilt weten. Als je de verloskundige belt, dan gaan ze waarschijnlijk even met een wattenstaafje naar binnen om te kijken of het vruchtwater was (of in het ziekenhuis doen ze dat). Hopelijk valt het mee, heb je al gebeld? 😊

18 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Wat een vervelende reactie... Volgensmij is dit forum juist om zorgen te b ...
Hai, ik heb de VK gebeld en kan vanmiddag langskomen en gaat ze wat controles uitvoeren hopelijk is er niks om zorgen over te maken

17 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Wat een vervelende reactie... Volgensmij is dit forum juist om zorgen te b ...
Ik snap niet wat er vervelend was aan mijn reactie? Blijkbaar had ik haar vraag tussen de lijnen misbegrepen. Ik heb har doorverwezen naar haar VK indien ze zorgen had, net zoals iedereen in de andere comments. Dus om mijn reactie vervelend te noemen, vind ik nu ook wel onterecht.

17 dagen geleden

Reactie op Angs

Hai, ik heb de VK gebeld en kan vanmiddag langskomen en gaat ze wat control ...
Weet je al meer?

17 dagen geleden

Hey angs, Voor squirten hoeft een vrouw niet klaar te komen. Het kan heel goed zijn dat dat het dus was. Alles is m beneden misschien wat gevoeliger en dan kan dit een bijkomstigheid zijn. Hier ook regelmatig het geval.

16 dagen geleden

Reactie op heynikki

Weet je al meer?
Ja het waren niet mijn vliezen gelukkig! Waarschijnlijk gewoon urine ofzo

16 dagen geleden

Hey angs, Voor squirten hoeft een vrouw niet klaar te komen. Het kan heel ...
Hey, nee klopt idd heb je gelijk in!

16 dagen geleden

Reactie op Angs

Ja het waren niet mijn vliezen gelukkig! Waarschijnlijk gewoon urine ofzo
Wat een opluchting!