10 Reacties

8 maanden geleden

Een android app heb ik nog niet kunnen maken, als er vraag naar is kan ik me hier ook in verdiepen 😊

8 maanden geleden

Je kunt via de baby+ app dit allemaal bijhouden in de app zelf. Weet niet wat makkelijker voor je is maar ik deed het eerst ook in mn notities totdat ik hier achter kwam. Dan krijg je ook een tijdvak te zien hoelang het is verstreken vanaf de laatste voeding.

8 maanden geleden

Reactie op Demi3005

Je kunt via de baby+ app dit allemaal bijhouden in de app zelf. Weet niet w ...
.

8 maanden geleden

Reactie op Demi3005

.
Dat is ook een handige inderdaad

8 maanden geleden

Wij gebruiken de app baby tracker. Daarin kan je gewicht, voeding, luiers toevoegen en ook synchroniseren met de telefoon van mijn man ☺️

8 maanden geleden

De app babytracker is voor ons echt een onmisbare!

8 maanden geleden

Super handig zeg, top!!

8 maanden geleden

Oprecht nieuwsgierig: waarom houden jullie dit allemaal zo nauwkeurig bij? Ben ik dan te makkelijk? Enige wat ik bijhoud ( met een simpel armbandje van loomelastiekjes die mijn zoontje gemaakt heeft) is welke borst al eerste aangeboden moet worden tijdens de voedingsmomenten 😅.

8 maanden geleden

Reactie op Karen37

Oprecht nieuwsgierig: waarom houden jullie dit allemaal zo nauwkeurig bij? ...
Ben er hier ook nee gestopt toen alles eenmaal lekker liep na twee weken. Vergat het steeds en had daar meer stress van dan om baby haha. Hoeveel ik voed? Ugm elke 3-4 uur. Vochtbalans. Elke voeding plas en meestal een natte scheet etbij (bv). En ze is blij en ze groeit dus het is wel best 🤗 maar ken mensen die het dwangmaatig of omdat ze het leuk vonden nog bijhielden toen baaby als bijna een jaar was xD Mij teveell werk maar opzich ook wel interessant om subtiele patrondn te ontdekken. Puur voor de kennis :)

8 maanden geleden

Excusses ts, reactie was niet zo relevant. Ik vind het knap dat je dit kan maken, ik snap daar geen snars vsn hsha en fijn dat je het deelt, zoo helpen we elkaar als ouders! ❤️‍🔥