10 Reacties
8 maanden geleden
Een android app heb ik nog niet kunnen maken, als er vraag naar is kan ik me hier ook in verdiepen 😊
8 maanden geleden
Wij gebruiken de app baby tracker. Daarin kan je gewicht, voeding, luiers toevoegen en ook synchroniseren met de telefoon van mijn man ☺️
8 maanden geleden
Oprecht nieuwsgierig: waarom houden jullie dit allemaal zo nauwkeurig bij? Ben ik dan te makkelijk? Enige wat ik bijhoud ( met een simpel armbandje van loomelastiekjes die mijn zoontje gemaakt heeft) is welke borst al eerste aangeboden moet worden tijdens de voedingsmomenten 😅.
8 maanden geleden
Reactie op Karen37
Oprecht nieuwsgierig: waarom houden jullie dit allemaal zo nauwkeurig bij? ...
Ben er hier ook nee gestopt toen alles eenmaal lekker liep na twee weken. Vergat het steeds en had daar meer stress van dan om baby haha. Hoeveel ik voed? Ugm elke 3-4 uur. Vochtbalans. Elke voeding plas en meestal een natte scheet etbij (bv). En ze is blij en ze groeit dus het is wel best 🤗 maar ken mensen die het dwangmaatig of omdat ze het leuk vonden nog bijhielden toen baaby als bijna een jaar was xD
Mij teveell werk maar opzich ook wel interessant om subtiele patrondn te ontdekken. Puur voor de kennis :)