13 Reacties

21 dagen geleden

Ik heb twee voedingsbh’s gekocht van Noppies en ben daar erg tevreden over.

21 dagen geleden

Heb je al eens naar die van carriwell gekeken?
Ik ben laatst wezen informeren in een lingeriewinkel, ik heb namelijk hetzelfde probleem.. 70-75 I… In de winkel zeiden ze dat de voedingsbh van Prima Donna geen succes zijn maar dat je Anita Maternity moet kopen. En dan kun je een gewone bh van Anita in de winkel passen. Dan gebruik je die maatvoering als basis en koop je online Anita Maternity.
Ik weet niet hoever je bent, maar voedingsbh’s kun je het beste kopen in week 37 of 38 van je zwangerschap. Want je borsten groeien in het begin en op het einde. Voor nu heb ik gewoon een normale bh gekocht maar dan met een grotere maat. Prima Donna..

21 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeOrchidee893460

Ik weet niet hoever je bent, maar voedingsbh’s kun je het beste kopen in we ...
Ben pas 13 weken, maar ik heb een hekel aan bh’s kopen, dus doe alvast oriënterend onderzoek haha. En m’n gewone bh’s zitten niet allemaal lekker meer..

21 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeOrchidee893460

Ik ben laatst wezen informeren in een lingeriewinkel, ik heb namelijk hetze ...
Ah dankjewel !

21 dagen geleden

Reactie op heynikki

Heb je al eens naar die van carriwell gekeken?
Nee, ga ik doen!

21 dagen geleden

Reactie op littlething

Ik heb twee voedingsbh’s gekocht van Noppies en ben daar erg tevreden over. ...
Super, dankjewel!

21 dagen geleden

Ik heb deze: ‘BRAVADO Body silk zwangerschaps- en voedingsbh zonder beugel, uitneembare vulling’. Heb zelf maat 70F, volgens de maat tabel moest ik een m hebben, en die is ook echt top. Kan nog groeien in omvang, vorige zwangerschap was dat uiteindelijk wel stukje meer dan die 70 🙈. En ook qua cup nog ruimte om te groeien! En ik geef nog borstvoeding en daar zijn ze ook top voor 👌🏻

20 dagen geleden

Heb je voor de normale wel eens gekeken bij lace? Ik heb normaal 90GG en moet nu al 90H ben ook 13 weken zwanger.. daar hebben ze ook i en k …

Reactie op biancahoogland

Ben pas 13 weken, maar ik heb een hekel aan bh’s kopen, dus doe alvast orië ...
Ik heb er ook een hekel aan. Maar als je bh’s nu niet lekker zitten zou ik zeker gewoon nu al een nieuwe halen, ik heb dat twee weken geleden gedaan (was toen 10 weken) en vond t echt een verademing.

15 dagen geleden

Anna Diva en dan het merk Freya, was voor mij een uitkomst tijdens mij vorige zwangerschap. Mogelijk dat ik daar nu ook weer ga bestellen. Ik was jaren geleden in Rotterdam geweest bij een speciale winkel voor grote maten, maar ik vond het daar niet prettig. Plus veel te hoge prijzen dan wanneer ik zelf rechtstreeks zou bestellen bij Anna Diva. En daar deden ze een normale BH ombouwen naar een voedingsbh. Heel apart dus lekker online gekocht.